کرمان؛

مانور آموزشی انتخابات مکانیزه در جیرفت

فرماندار جیرفت گفت: مانور آموزشی انتخابات مکانیزه با هدف افزایش آمادگی مجریان و آشنایی مردم برگزار شد.

مانور آموزشی انتخابات مکانیزه در جیرفتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ احمد امینی روش فرماندار جیرفت گفت: با برگزاری این مانورها سعی داریم مردم را با انتخابات تمام مکانیزه در این شهرستان آشنا کنیم و از سوی کارشناسان ما هم بتوانند با آمادگی بهتری در روز رای گیری حضور داشته باشند.

امینی روش افزود: تاکنون این مانور به صورت نمایشی در مصلای نماز جمعه، آرامستان و اماکن عمومی و مناطق پر جمعیت شهر برگزار شده، تا مردم با روند انتخابات تمام مکانیزه بهتر آشنا شوند.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات آموزشی به صورت مکانیزه در فرمانداری به طور روزانه دایر است و شهروندان می توانند با حضور در این مکان با روند انتخابات مکانیزه بیشتر آشنا شوند.

وی گفت: همه تمهیدات برای برگزاری انتخابات تمام مکانیزه پیش بینی شده است و علاوه بر بازرسان، نمایندگان نامزدها نیز ناظر بر سلامت انتخابات هستند.

فرماندار جیرفت عنوان کرد: مجریان و کارگزاران انتخابات برای روز اخذ رای آماده شده ‌اند و بسترهای برگزاری انتخابات مکانیزه در نقاط مختلف پیش‌بینی شده است.

انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر جیرفت به صورت مکانیزه و الکترونیکی برگزار خواهد شد.

اعضای شورای شهر جیرفت در دوره های قبل 11 نفر بودند که امسال به هفت نفر کاهش پیدا کرده اند و یکهزار و 636 نفر در این شهرستان در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند که 54 نفر در شهر جیرفت و بقیه در روستاهای این شهرستان داوطلب شده اند و از این تعداد 9 نفر زن و بقیه مرد هستند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار