تمجید دوباره سایت معتبر ESPN از سردار آزمون

سایت شبکه تلویزیونی ESPN در گزارشی بار دیگر به تمجید از مهاجم جوان تیم ملی کشورمان پرداخت.


به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،سایت شبکه تلویزیونی ESPN  که پیش از این با انتشار گزارشی از سردار آزمون تمجید کرده بود یک بار دیگر و این بار به بهانه معرفی " نمونه های آسیایی مسی " به تمجید از مهاجم جوان تیم ملی کشورمان و باشگاه روستوف پرداخت.

در این گزارش که به بهانه معرفی نمونه های آسیایی لیونل مسی منتشر شده است و هدف آن معرفی تاکه فوسا کوبو بازیکن 15 ساله ژاپنی است عنوان شده است که علاوه بر ژاپن هر یک از کشورهای ایران،تایلند و کره جنوبی هم " لیونل مسی خاص خود" را دارند.

در بخش مربوط به ایران، از سردار آزمون به عنوان "مسی ایرانی" نام برده شده و آمده است: هیچ کس کاملا نمی داند که چرا این مهاجم  به "نسخه رسمی مسی ایران" تبدیل شد، اما شکی نیست که استعداد او واقعی است. این بازیکن 22 ساله در حال حاضر یکی از بهترین مهاجمان آسیا محسوب می شود و طرفداران روز افزون او معتقدند که این مهاجم شماره 9  (شماره سابق سردار در تیم ملی) شماره یک آسیا است.سردار در لیگ قهرمانان اروپا برای تیم روسی روستوف درخشید، و مورد توجه لیورپول قرار گرفت.

دو بازیکن دیگری که در این گزارش از آنها به عنوان "مسی آسیا" نام برده شد عبارتند از: "لی سئونگ وو" بازیکن 19 ساله تیم ملی جوانان کره جنوبی و  "چاناتیپ سونگکراسین" بهترین بازیکن جنوب شرق آسیا از تایلند
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار