کرمان؛

دیدار با خانواده دانشجوی شهید مرزبانی

رئیس دانشگاه آزاد استان به همراه مسئولین محلی با خانواده استوار یکم محسن دایی زاده دانشجوی دانشگاه آزاد بردسیر دیدار کرد.

دیدار با خانواده دانشجوی شهید مرزبانیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان  در پی به شهادت رسیدن شهید محسن دایی‌زاده، دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر در حمله تروریستی گروهک تکفیری جیش الظلم در نقطه صفر مرزی میرجاوه؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان، امام جمعه بردسیر، رئیس دبیرخانه هیات امنای استان و رئیس واحد بردسیر با خانواده این شهید والامقام دیدار و رشادت‌های آن شهید را ستودند.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در این دیدار گفت: شهید محسن دایی زاده، افتخاری برای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان است.

دکتر بابک آل طه با ابلاغ پیام تبریک و تسلیت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی کشور به خانواده شهید محسن دایی زاده افزود: موضوع شهادت محسن دایی زاده، یک مساله جدی و ملی است و این شهید همانند همرزمان شهیدش، حق بزرگی به گردن همه مردم به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی دارد.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با تاکید بر اینکه شهید «محسن دایی‌زاده» با نثار جان خود، اقتدار و صلابت کشور را رقم زد، این افتخار را تبریک و تسلیت گفت و با اهدای لوح یادبودی از خانوده این شهید والامقام قدردانی کرد.

در این دیدار، پدر شهید محسن دایی‌زاده از حمایت دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و بردسیر قدردانی و به بیان خاطراتی درباره ویژگی‌های فرزند شهیدش پرداخت.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار