میرسلیم در جمع خبرنگاران:

سایه محرومیت مانع پیشرفت کشور است

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در گام اول رفع محرومیت بسیار حائز اهمیت است همچنین باید به پیشرفت عمومی کشور توجه ویژه داشت.

سایه محرومیت مانع پیشرفت کشور است
به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ مصطفی میرسلیم نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بدو ورود به استودیو ایرانیان برای گفتگو با ایرانیان خارج ازکشور با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این برنامه خطاب به ایرانیان خارج از کشور است و کسانی که به دلایل مختلف از جمله فعالیت‌های اقتصادی و ادامه تحصیل در خارج از کشور به سر می‌برند.
 
وی با اشاره به سرمایه گذاری خارجی در کشور افزود: خوشبختانه پیشنهادات قابل توجهی از سوی کشورهای خارجی در کشورمان مطرح شده لذا باید راه حلی ارائه داد تا سرمایه گذاران بتوانند سرمایه‌های خود را به  کشورمان وارد کنند بر این اساس باید اجرای مناسب این سیاست در این زمینه را پیش‌بینی کرد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه در دولت شما اقتصاد در حول چه محوری اداره خواهد شد، بیان داشت: در گام اول رفع محرومیت بسیار حائز اهمیت است همچنین باید به پیشرفت عمومی کشور توجه ویژه داشت، تا زمانی که محرومیت در کشورمان حکم‌فرماست نمی‌توان به پیشرفت‌های مورد نظر در زمینه‌های مختلف دست یافت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.