کرمانشاه؛

تمام جایگاه های سوخت استان استاندارد هستند

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: تمام نازل‌های جایگاه‌های عرضه سوخت مایع(بنزین و گازوئیل) استان استاندارد هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمودرضا نیازی گفت: صحت عملکرد نازل‌های سوخت مایع یکی از وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد است و سالانه باید صحت عملکرد این نازل‌ها به صورت دوره‌ای مورد بررسی قرار گیرد که بر این اساس، طی سال گذشته بیش از 2100 مورد آزمون از نازل‌های جایگاه‌های عرضه سوخت مایع (بنزین و گازوئیل) در استان کرمانشاه انجام شده است.

وی افزود: به منظور حفظ حقوق مصرف‌کنندگان و کنترل کمی و صحت عملکرد نازل‌های سوخت مایع، از 105 جایگاه عرضه سوخت فعال با بیش از هزار نازل، طی سال گذشته 2160 مورد بازرسی و آزمون از تلمبه‌های موجود در جایگاه‌های عرضه سوخت مایع (بنزین و گازوئیل) انجام شد که نتايج اين بازرسی‌ها نشان داد تنها صحت عملكرد دو نازل سوخت با استانداردهای ملی مغایرت داشته که این نازل‌ها جهت رفع نواقص از دسترس خارج شدند.

نیازی با اشاره به اینکه صحت عملکرد این نازل‌ها توسط شرکت بازرسی تایید صلاحیت شده مورد آزمون قرار گرفت، افزود: این بازرسی‌ها با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه انجام شد.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه افزود: در صورت صحت عملکرد این نازل‌ها در آزمونهای کمی، بر روی هر کدام از آنها برچسب انجام آزمون دوره‌ای نصب و برچسب مربوطه در معرض دید رانندگان در هنگام سوخت‌گیری خواهد بود.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.