جعفریان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

دانشجو نباید ابزار سوء استفاده برخى نامزدهای انتخاباتی شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکى تهران با اشاره به جو انتخاباتى کشور گفت: دانشجویان باید مراقب باشند تا ابزار برخى نامزدهای انتخابات براى رسیدن به اهداف خود نشوند.

على جعفریان رئیس دانشگاه علوم پزشکى تهران خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نقش تشکل‌های دانشجویی در ایجاد دیدگاه سیاسى و فعالیت هاى انتخاباتى دانشجویان عنوان کرد: علوم‌پزشکی تهران آماده است تا از تشکل‌های دانشجویی و برنامه‌هایی که این تشکل‌ها در زمینه انتخابات دارند حمایت کند.

وی ادامه داد: این تشکل‌ها می‌توانند با دعوت کاندیدا‌ها یا نمایندگان آن‌ها در دانشگاه فضای نشاط بخش و مناسب را براى دانشجویان فراهم کرده و ما از این برنامه‌ها حمایت می‌کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکى تهران با اشاره به نقش مهم دانشجویان در انتخابات و آینده کشور عنوان کرد: دانشجو باید اصالتاً در مورد این قبیل موضوعات حساس باشد و تلاش کند تا با کامل کردن اطلاعات خود تحلیل و دیدگاه سیاسی پیدا کند البته دانشجویان کشور ما خود خواستار این موضوع هستند.

وی تاکید کرد: دانشجو نباید ابزار باشد تا برخی افراد اهداف خود را از طریق آن‌ها پیش ببرند، کاری که ما می‌توانیم در دانشگاه بکنیم این است که وقتی دانشجویان رشته هاى مختلف و تشکل هاى دانشجویى در زمینه موضوعاتى مانند انتخابات، دیدگاه و آینده سیاسى کشور برنامه هاى خود را اعلام می‌کنند، از آن‌ها حمایت کرده و شرایط را براى اجراى این برنامه‌ها فراهم و کار را تسهیل کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران عنوان کرد: امیدواریم در روزهای باقی مانده دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی علوم پزشکی تهران کمی جدی‌تر وارد موضوع انتخابات شوند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار