معجزه باورنکردنی را در این فیلم ببینید

در این فیلم دختر خردسال سوار بر تاب گردان شهر بازی که در اثر سرعت زیاد آن به پایین پرت شده بود با خوش شانسی محض از مرگ گریخت.

معجزه  باورنکردنی را در این فیلم ببینید + فیلم
به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است  فرار باورنکردنی یک دختر خردسال از مرگ را در یک شهر بازی به تصویر می کشد. این دختر که سوار بر یک تاب گردان بود در اثر سرعت زیاد ناگهان به پایین پرت می شود اما با خوش شانسی محض دقیقا روی سر دو زن فرود می آید.
 
در این  ویدئو دیده می شود که این دو زن که در زیر این تاب گردان حضور دارند  به سمت یکدیگر شروع به حرکت کرده و با رسیدن به یکدیگر ظاهرا برای احوال پرسی مشغول صحبت می شوند. دقیقا در همین لحظه، دختر پرت شده از تاب گردان مانند یک توپ فوتبال بر سر آنها فرود آمده و شدیدا به آنها برخورد می کند.
 
بلافاصله حاضران در صحنه برای کمک به سمت آنها حرکت می کنند. اگرچه محل دقیق این حادثه هنوز مشخص نشده اما با توجه به لباس این دو زن و نوشته های عربی آن، به احتمال فراوان در خاورمیانه رخ داده است.
 
انتشار این ویدئو واکنش کاربران شبکه های اجتماعی را نیز به همراه داشته است. بسیاری از کاربران این دو زن را ناجی جان این دختر خردسال  دانستند.
 
 
 

 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۰۵ خرداد ۱۳۹۶
نکنه این دو زن مردن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
عمر که به دنیا باشه همینه
Iran (Islamic Republic of)
همت
۱۵:۵۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
لحنش مصریه ظاهرا!
Iran (Islamic Republic of)
مژگان
۰۹:۲۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
واقعا حیرت انگیزه....
آخرین اخبار