رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی:

تیم های مشهدی در ورزشگاه امام رضا(ع) از حریفان خود میزبانی می کنند

برادران گفت:تیم های مشهدی از فصل آینده لیگ برتر دیدارهای خود را در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار می کنند.

برادران: تیم های مشهدی در ورزشگاه امام رضا(ع) از حریفان خود میزبانی می کنند/ دوران طفولیت سیاه جامگان به پایان رسید
محمدمهدی برادران در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری دیدارهای 2 تیم سیاه جامگان و پدیده در ورزشگاه امام رضا(ع)اظهار داشت: صحبت های مقدماتی را انجام داده ایم و قرار شده پس از مشخص شدن نرخ‌ برگزاری بازی در این ورزشگاه، تیم های پدیده و سیاه‌جامگان با تربیت‌بدنی آستان‌قدس قرارداد امضا کنند.
 
وی در ادامه تصریح کرد: با برگزاری بازی های سیاه جامگان و پدیده در ورزشگاه امام رضا مشکلی نداریم اما در زمان برگزاری یک مسابقه فوتبال در خیایان های اطراف این ورزشگاه ترافیک شدیدی ایجاد می شود. با این وجود تدابیری در نظر گرفته ایم تا با مدیریت ترافیک، تماشاگران در رفت و آمد دچار مشکل نشوند. البته درمورد برگزاری دیدار تیم های مشهدی با سرخابی های پایتخت شورای تامین استان خراسان رضوی تصمیم گیرنده است.
 
وی درباره غیبت هانی نوروزی در دیدار سیاه جامگان مقابل پرسپولیس بیان کرد: پس از اتفاقاتی که در جشن قهرمانی پرسپولیس برای هانی نوروزی رخ داد، صحبت‌های لازم را انجام دادیم و قرار شد تا در هفته پایانی لیگ میزبان خانواده نوروزی باشیم اما به دلیل اختلافاتی که در هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس وجود داشت، حضور آن ها در مشهد منتفی شد. دوست داشتم در این بازی از هانی نوروزی تقدیر به عمل می آمد اما این اتفاق رخ نداد و قرار شد در زمان دیگری میزبان این خانواده باشیم.
 
برادران در مورد حمایت هیئت فوتبال خراسان رضوی از سیاه جامگان گفت: نباید از تیم های تازه تاسیسی مانند سیاه جامگان انتظار درخشش در لیگ برتر را داشت چراکه این تیم به تازگی دوران طفولیت را پشت سر گذاشته و در آینده ای نزدیک می توان به آینده این تیم خوشبین بود. بعضی از اوقات شاهد هستیم تیم هایی بیش از یک سال در لیگ دوام نمی آورند و دوباره به لیگ پایین تر سقوط می کنند. خدا را شاکرم که سیاه جامگان توانست خودش را در لیگ برتر نگه دارد و مطمئنم سال آینده کار راحت تری پیش رو دارد.
 
وی افزود: نگاه بومی گرایی در تیم نهادینه شده و اجازه نمی دهیم بازیکنان غیر بومی زیادی به این تیم وارد شوند.حتی اخباری به گوش می رسد مبنی بر این که برخی افراد پول می گیرند تا فردی را به سیاه جامگان و پدیده وارد کنند که این موضوعات کوچک سبب می شود تا آسیب های جبران ناپذیری به پیکره یک تیم وارد شود. باید بگویم تعصب بالای هواداران مشکی پوش منجر به بقای سیاه جامگان در لیگ برتر شد. امسال مکاتبات زیادی را با مسئولان استانی انجام دادیم تا از سیاه جامگان حمایت مالی صورت گیرد اما متاسفانه هیچ نتیجه ای از این جلسات حاصل نشد.
 
رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی در پایان خاطرنشان کرد: سال آینده قصد داریم چند شرکت خصوصی را به عنوان حامی مالی تیم سیاه جامگان انتخاب کنیم تا مسئولان این تیم با تمرکز بیشتری در فصل نقل و انتقالات بازیکنان مدنظر خود را جذب کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار