کرمانشاه؛

تجهیز کوپ های انتظامی کرمانشاه به دستگاه های ورزشی

کوپ های انتظامی کرمانشاه به دستگاه های ورزشی مجهز شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رئیس اداره تربیت بدنی فرماندهی انتظامی استان از تجهیز کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی استان با دستگاه های ورزشی خبر داد و گفت: ارتقای سطح آمادگی رزمی و عملیاتی کارکنان، متأثر از توجه به مقوله ورزش است.
 سرهنگ "ایرج علیمرادی" گفت: پرداختن به بحث ورزش یکی از اولویت های سازمانی نیروهای مسلح از جمله ناجا است و بر همین اساس نیروهای نظامی طی هفته، روزهای مشخصی را به فعالیت های ورزشی اختصاص داده اند.
وی افزود: انجام فعالیت های ورزشی می بایست کاربردی و مطابق نیازهای مأموریتی کارکنان باشد تا موجب موفقیت در انجام عملیات های پلیسی گردد.
این مقام انتظامی ادامه داد: باید استقامت جسمی و بدنی در انجام مأموریت های نیروی انتظامی مورد توجه باشد و کارکنان این مجموعه بتوانند همواره آمادگی لازم را برای هرگونه اقدامات عملیاتی داشته باشند.
سرهنگ علیمرادی عنوان کرد: اداره تربتی بدنی انتظامی استان جهت پوشاندن جامه عمل به این مهم، اقدام به خریداری دستگاه های ورزشی کرد تا سالن های کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی شهرستان ها از این امکانات بهره مند شوند.
وی در پایان یادآور شد: کارکنان نیروی انتظامی با برخورداری از روحیه نشاط و تعالی، بهتر و بیشتر به وظایف خود خواهند پرداخت و تمام تلاش خود را بکار می گیرند تا جامعه امنی را برای شهروندان قانونمدار فراهم کنند.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار