ساری،

تعامل سازمان قضائی نیروهای مسلح با نیروی انتظامی یک اصل راهبردی است

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح مازندران گفت: تعامل سازمان قضائی نیروهای مسلح با نیروی انتظامی یک اصل مهم و راهبردی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان با حضور در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی استان و شهرستان های تابعه در ساری، افزود: نیروی انتظامی از مهمترین ارکان تامین امنیت انتخابات است و تعامل سازمان قضائی نیروهای مسلح با نیروی انتظامی یک اصل مهم و راهبردی است.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان با اشاره به این که کسب رضایت مردم از مهمترین اهداف تعامل دستگاه قضائی نیروهای مسلح با نیروی انتظامی است، گفت: نیروی انتظامی در راستای تامین نظم و امنیت انتخابات مسئولیت سنگینی را بر عهده دارد.

حجت الاسلام پورخاقان با بیان این که نیروی انتظامی از مهمترین ارکان تامین امنیت انتخابات است، افزود: نیروی انتظامی در طول دوران انقلاب اسلامی نشان داد که نیرویی خدمتگزار، مردمی و حافظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به این که نیروی انتظامی در تمامی عرصه ها در اجرای ماموریت های خود موفق و سربلند بوده است، از فرماندهی انتظامی استان در تامین امنیت مطلوب استان قدردانی کرد.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح مازندران با اشاره به این که تامین امنیت انتخابات از مهمترین وظایف نیروی انتظامی است، گفت: تعامل دو جانبه نيروي انتظامي و دستگاه قضائی در این راستا امري اجتناب ناپذير است و مشاركت مردم و نهادها در این امر خطیر زمينه ساز برگزاری انتخاباتی سالم و تحقق امنيت پايدار در جامعه خواهد بود.

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.