قزوین؛

تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی رصد می شود

رئیس کل دادگستری استان گفت: تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی رصد می شود و با هر گونه قانون شکنی در این حوزه همانند فضای عمومی برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ جمال انصاری افزود : برخی افراد تبلیغات زودهنگام به ویژه در شبکه‌های اجتماعی دارند که این امر در حوزه شوراهای شهر نمود بیشتری دارد که موارد این چنین در حال رصد و پایش است.
 
تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی رصد می شود 
 
وی اضافه کرد : به همکاران تاکید شده اگر تخلفی دیدند برای پیشگیری هشدار و تذکر لازم داده شود و در صورت تکرار بلافاصله برخورد مناسب و قانونی انجام گیرد.
 
وی اضافه کرد:  همه کسانی که قصد ورود به عرصه رقابت های انتخاباتی دارند و همه افرادی که در این زمینه فعالیت خواهند کرد، بدانند که در فضای مجازی به سمت تخریب و توهین به دیگران و تخلفات و جرایم نروند و اگر چنین کردند بعد گلایه نکنند که چرا برخورد قانونی با ما صورت گرفت.
 
انصاری با اشاره به مقررات انتخاباتی با تأکید بر اینکه مجریان انتخابات باید بی‌طرفی کامل را رعایت کنند، ادامه داد: هرگونه استفاده از اموال و امکانات دستگاه عمومی و دولتی در له یا علیه کاندیداها تخلف است  و با متخلفان برخورد می شود.
 
رئیس کل دادگستری استان  برگزاری انتخابات باشکوه و سالم را از اصول اساسی دانست و یادآورشد: باید زمینه بدون تبعیض برای تمام نهادها و جریانات سیاسی فراهم شود و ما نیز ملزم به برگزاری انتخابات سالم هستیم .
 
وی گفت : از کاندیداها و هوادارانشان انتظار داریم که در زمینه تحقق اهداف آسمانی و الهی قرآن قدم بردارند و فضا را آلوده و مسموم نکنند، از سخنران ها هم انتظار می رود که به منفی بافی روی نیاورند و از اهانت و جسارت به دیگران پرهیز کنند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.