وزیر دفاع کشورمان اعلام کرد، اگر عربستان حماقتی علیه ایران مرتکب شود، جز مکه و مدینه، دیگر مناطق این کشور را امن نخواهیم گذاشت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین دهقان در گفتگو با شبکه تلویزیونی المنار لبنان با هشدار به ریاض تصریح کرد: تکبر موجب شده است تا سخنانی را به زبان بیاورند که خود آن را درک نمی کنند، همه کاری که آنان می توانند انجام دهند تحریک نتانیاهو علیه ایران است، حتی تحریک آنان علیه مردم بحرین نیز نتوانسته است این مردم را از پیگیری حقوق مشروعشان بازدارد، نه زندانبانان، نه جلادان و نه محاصره آیت الله عیسی قاسم از برجسته ترین چهره های این کشور، نتوانسته است در اراده این مردم خلل وارد کند.
 
وزیر دفاع کشورمان در این گفتگو که بخش هایی از آن پخش شد، افزود: امروز شاهدیم عربستان تا مرز استیصال پیش رفته و حتی به مرز تملق و چاپلوسی برای نتانیاهو رسیده است، هدفشان از این تملق تحریک نتانیاهو  علیه ماست. این رفتار چه معنایی می تواند داشته باشد؟ چرا تحریک علیه منطقه ای را در پیش گرفته اند که مردمش بپاخاسته اند و حاضر نشدند تسلیم  وهابیت  و سلفیت شوند؟ چرا علیه این مردم و برای سرکوب این مردم  پول و سلاح می فرستند؟

وی افزود: حاکمان سعودی باید وظیفه و مسئولیت خود را بشناسند و به این سئوال پاسخ دهند که آیا منافع امت مسلمان به  وحدت آنان با اسرائیل یا آمریکا ارتباطی دارد؟ آیا تحویل دادن منطقه به آمریکا برای مسلمانان امنیت می آورد؟ یا آنکه حاتم بخشی از بیت المال مسلمین برای شکل دهی یک نظام شکست خورده پادشاهی، اقدامی در چارچوب خدمت به مسلمانان است؟

سردار حسین دهقان گفت: ما هیچگاه در پی اشغالگری هیچ کشور عربی و مسلمانی نیستیم، در گذشته هم چنین بودیم و در آینده نیز چنین خواهیم بود. آنان امروز بر این باورند که می توانند در برابر ملتها به ویژه در برابر امت ریشه دار و بزرگی چون ملت ایران قدرت نمایی کنند، معتقدم آنان آنچه را که می گویند خود درک نمی کنند و دلیل آن نیز جهل، غرور و کم تجربگی است، امروز علیه اقدامات ضد بشری سعودی در یمن اجماع جهانی به وجود آمده است، در چنین شرایطی آمریکا چه می تواند برایشان انجام دهد؟

وی افزود: سعودیها بارها جنگ با یمن را تجربه کرده اند. این بار اولی نیست که با این کشور وارد جنگ شدند بلکه این چهارمین جنگشان با مردم یمن است، آنان در سه جنگ  گذشته شکست خوردند و این بار نیز مردم یمن اجازه نخواهند داد نظام وهابی سعودی بر این کشور مسلط شود.

در ادامه، خبرنگار المنار پرسید آیا عربستان این توانایی را دارد که دامنه نبرد را به خاک ایران بکشاند؟

سردار دهقان در پاسخ گفت: من درک نمی کنم که چگونه می خواهند چنین کاری انجام دهند، آنان گمان می کنند آنقدر نیروی هوایی قدرتمندی دارند که بتوانند چنین کاری انجام دهند، من به آنان توصیه می کنم چنین حماقتی را مرتکب نشوند اما اگر این حماقت را مرتکب شوند بعید است از عربستان جز مکه و مدینه، جای دیگری باقی بماند.

وی درباره حل بحران منطقه، اظهار داشت: حل مشکل آسان است، در گام اول، عربستان باید از یمن خارج شود، در گام دوم، عربستان در امور کشورهای اسلامی مداخله نکند و گام سوم، پذیرش نظام امنیت جمعی در منطقه و بیرون راندن نیروهای بین المللی از منطقه است، گام چهارم نیز باور به حقوق ملت ها در تعیین سرنوشت خویش است. تحقق این امور می تواند به حل معضلات منطقه بیانجامد.

وزیر دفاع کشورمان افزود: امروز اسرائیل در بهترین شرایط خود به سر می برد، داعش را علیه مسلمانان تحریک می کند تا از این طریق با هدر دادن قدرت مسلمانان، امنیت خود را تامین کند.

وی اضافه کرد: اسرائیل امروز وقتی به منطقه ای حمله می کند در واقع این پیام را به نمایندگان تروریستش در منطقه می‌رساند که نگران نباشید ما پشتیبان شما هستیم، راه استقرار امنیت و صلح در منطقه دو چیز است، یکی اینکه اسرائیل نباید با این روندی که در پیش گرفته است، در نظام منطقه ای حاضر باشد و راه آن نیز آسان است، فلسطینیان باید به سرزمین خود بازگردند و مردم فلسطین بتوانند سرنوشت خود را خودشان تعیین کنند. 
 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسام
۱۳:۲۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
درود بر شرف و اقتدار تمام سردارن و سربازان ایران زمین،الخصوص سردار دهقان.ما همه منتظر اشاره آقاییم..لبیک یا خامنه ای
-
سجاد
۱۳:۰۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
چند تا موشک از امریکا و رژیم اشغالگر گرفتن فکر کردن متونن هر چی بخورن خبر ندارن قبل ازاینکه حرفشو بزنن خودشون با موشکاشون اگر خدا بخدا که میخواد پودر بشن
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۱:۰۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
با این سعودی های ظالم جنگ بشه منم هستم
Iran (Islamic Republic of)
شیما
۰۹:۴۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
این حکومت های عربی همیشه آخرای حیاتشون به یه کشور حمله میکنن و میمیرن، این همیشه تکرار میشه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۰:۰۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
جراتش را نداره .عربستان کیلویی چنده .یعنی اگر همچین کاری بکنه دقیقا خودش را بدبخت کرده .همونی که غرب دنبالشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
آقا ما هم هستیم فقط کافی لب تر کنی سردار جان
Iran (Islamic Republic of)
پیام
۲۳:۲۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
درود بر توسردار
Iran (Islamic Republic of)
Saeid
۲۲:۵۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
خیلی خوبه یه بهونه دستمون بیاد آی خدا ایرانی چه قیامتی راه بندازه اونوقته که وهابیت مثل سگ دم تکون بده التماس کنه
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۲۲:۵۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
آن چیزی که عربستان در اطراف خود می بیند و هراسان شده پیروزی ایران در منطقه-بوجود رزمندگان و مدافعان حرم و ارتش روسیه در دفاع از سوریه موفقیت آمیز بوده و این همه دلارهای سعودی کاری را از پیش نبرد- ایران در منطقه حضور دارد و فعال است -ترکیه با اون همه ابهتش ببین چه روزهایی رو دارن میبینن با این همه صنعت و اقتصاد و توریسم و ... این همه مردمان ترکبه با اروپا مراوده دارند ولی الان کجا هستند؟عراق چی بود و الان کجاست؟ عربستان هر چقدر هم دلار داشته باشد هر چقدر هم رشد کند بالاخره بایستی تغییرکند و این اعراب از این تغییر واهمه دارند! قبول دارید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
این رویایوی سپاه اسلام بامزدوران آل سعود کی خواهد بود ؛ تاریشه شرک وعامل عقب ماندگی علمی جهان عرب ، وعامل اصلی غارت ثروت های جهان عرب " نفت! " سرنگون شود...
انشاال..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
ما آماده ایم سردار عزیز
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۲۱:۴۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
درود بر همه سرداران بزرگ ایرانی
اصلا اقا نظرتون چیه سال دیگه سیزده بدر در جوار حرم امن الهی سیزده به در بگذرونیم واین وهابی های کثیف زاده جلومون تا کمر تعظیم کنند!؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۴۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
آل صعود حمار است و اسراییل سوار بر آن حمار.
آل صعود خر است و اسراییل خر سوار.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
دروود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
اتفاقا عربستان این حماقت رو بکنه خوبه اون موقع بهانه ای داریم که آل سعود رو ساقط کنیم تا منطقه به آرامش برسد .تا ما وارد عمل نشیم غده سرطانی وهابیت روز به روز بزرگتر خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۵۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
یاشاسین دهقان
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۰:۴۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام فرمانده رشید اسلام خدا قوت من به نمایندگی از طرف زنان قسم میخورم اگه پایشان را از گلیمشان درازتر کردند آنچنان تو دهنی از ما بخورند که باورشان نشود و برای همیشه خودشون در سر در گمی به سر برند ما ملتی بزرگ هستیم بارها امتحان خود را پس دادیم و خداوند این مرگ را برای همه قرار داده چه بهتر د راه وطن و اسلام شهید شویم من قسم یاد میکنم اگه این احمقها خواستند کاری احمقانه انجام دهند لحظه ای ساکت ننشینم و دفاع از کشورم را سر لوحه زندگی خودم قرار دهم و افتخار ما زنان ایرانی هست
Iran (Islamic Republic of)
کاوه
۲۰:۴۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
درودبرزنرالهای ایرانی قاسم سلیمانی حسن باقری محمودکاوه جدید
Iran (Islamic Republic of)
اشکن
۲۰:۳۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
دمت گرم سردار
Germany
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
دروددبی‌‌ ‌کران‌ برسرداران ایران باپای پیاده رفتیم کربلا منتضر روزی که روزی پیاده برویم مهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
مث اینکه اینا حالیشون نیس برجام شده و دس از پا خطا کنن دنیا رو رو سرشون خراب میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
درود خسته نباشید
Iran (Islamic Republic of)
حسن سروری مطلق
۱۹:۵۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
انشاا...عربستان سعودی را به عربستان محمدی تبدیل خواهیم کرد
Iran (Islamic Republic of)
ژزف
۱۹:۵۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
احسنت به سردار رشید اسلام ...ای سعودیهای ملخ خور و ایها الحمار .....اینو بدونید که جوونای شیعه ایرانی و فرزندان امام خامنه ای روزی تلافی اهانت خرمگسان سگ صفت وهابی به بقیع و مزار مطهر امامان معصوم و در صدر آن مدفن حضرت فاطمه زهرا (س ) ،را از شما خواهند گرفت..............آن روز خیلی نزدیک هست......بترسید از خشم شیعیان.....ایرانیان و شیعیان سراغتان خواهند آمددددددددددددددددد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
آل سقوط باید بداند سنگ بزرگی را که نمی تواند تکان دهد باید در سایه اش بنشیند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
زنده باد ایران
Iran (Islamic Republic of)
سرباز آقام یک معلم
۱۹:۳۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
سردار نمیدونم این پیامم را می بینید یا نه!
اما به خدا قسم منتظرم آقاو رهبرو مولایم سیدعلی خامنه ای لب تر کند و یک ندا بدهد چنان کاری میکنیم که دیگر اثری از این عرب های بی غیرت نباشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
درود‌‌‌برشما‌
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۳۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
خسته نباشی سردار ..خداقوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
فرمانده فرمان ده آماده ایم آماده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
فرمانده فرمان ده آماده ایم آماده
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۹:۲۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
سردار روحیه دادی و ممنون شما هستیم جرأت داره بیاد به قول شما دوتا شهر میمونه اونم بذاریم برای حج رفتن مسلمانان لعنت بر شیطان و حسود و هابیون تویمنش نوندن تا گل تولجنن .با شیر درافتادن حماقت است احسن سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
سردار پس نماينده ما تو سازمان ملل چيكار داره ميكنه بايد اخطار بده كه اگه بار ديگه همچنين بي احترامي و همچنين تهديدي بكنه ايران ديگه ساكت نميمونه چون طاقت ما تمام شده هي تهديد هي بي احترامي
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
۱۸:۵۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
آنچه که روشن ، این حرفها از دهان کثیف آل یهود سعودی بزرگ تر است و یقینا این ها تعالیم امپریالیسم جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و توله اش رژیم صهیونیستی کودک کش است .

گاوزادگان ( شاهزادگان ) سعودی همه اطلاعاتشان پیرامون زنان هرزه و قمار و باده گساری است و از عواقب جنگ ، آنهم با کشوری مانند ایران اسلامی بی اطلاع هستند .

بناچار با زبانی ساده می گویم که گاوزادگان سعودی هم بفهمند .

یا ایها الحمار ... اگر نسبت به ایران اسلامی غلط زیادی انجام دهید ، ما نیز قوانین همسایگی را کنار گذاشته و مردم یمن و بحرین را به بهترین سلاح ها تجهیز می کنیم تا مردم بحرین « حمد بن عیسی آل‌خلیفه » را سرنگون کنند و یک جمهوری اسلامی بپاکنند و مردم یمن هم انتقام خونهای بناحق ریخته شده زنان و کودکانشان را از شما بگیرند و ایران اسلامی هم مسائل خلیج فارس و تنگه هرمز و باب المندب را حل کرده و اقدام به شکار ناوهای هواپیما بر آمریکا و از بین بردن پایگاهای رژیم صهیونیستی مشغول خواهد شد !!!! مفهوم ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محسن افشاری سرباز امام خامنه جانم به فدایش
۱۸:۴۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
لبیک یاخامنه ای که هربار باسخنرانیش جواب کوبنده ی به آل سعود مستکبرمیدهد
Iran (Islamic Republic of)
کیمیایی
۱۸:۲۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
بخدا قسم رفتن حج در این موقعیت توهین به مردم است.انهایی که میروند پولشان راو غرور ایرانی ها را به باد می دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
آهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان,چه عجب این مارمولک های ملخ خور دیگه شورشو در آووردن آقاجون یدونه چشمک بزن مکه ومدینه رو آزاد کنیم
United States of America
جواد
۱۷:۵۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
دورود بر وزیر دفاع شجاع و قاطع جمهوری اسلامی ایران/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
عربستان عددی نیست......
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۷:۴۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
اگه تمام درآمد عربستان برای خرید تسحیلات جنگی صرف بشه بازم حریف ایران نمیشه...دیگه نفسهای آخر رو دارن میزنند...
Iran (Islamic Republic of)
محمددرصا از کرمان
۱۷:۲۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
تا زمانی سرداران شجاع وبا ایمان ومردمی انقلابی دراین سرزمین وجود دارد امتال ال سعود هیچ علطی نمیتونهانرسیده بکند به یاری امام زمان اسلام ناب محمددی پیروز سربلندد است امین سردار ما پشتیبانیان مملکت وناموس هستیم با یاری خداوند
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۷:۲۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
حاجی ها به خودتون بیایین که کجا میروین پولاتونو میدین که بیان سر مسلمونا بمب بریزن و عربستان این همه گوستاخ بشه
Australia
حمید
۱۷:۲۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
سردار جوانان دیروز هم حتی هستند هنوز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
عزيزم ايا ميدونى ايران ازهمه طرف محاصره شده وايا ميدونى تمام كشورهاى اطرافت را امريكا تا دندان مسلح كرده كمى فكركن
Iran (Islamic Republic of)
بهشتی
۲۰:۰۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
اگه زمان دفاع مقدس را در نظر بگیری اون زمان همه ابر قدقدها با هم صدام را حمایت میکردند برای عزت شهدا جان دادند و جانبازان اعضای بدن دادند و ازادگان به اسارت رفتند و خانواده این عزیزان چه زجر هایی که نمی کشند . این عوامل باعث شده ایران عزتمند شده و فکر قدرت های جهان شده پیدا کردن راهی برای حذف ایران از تاثیرگذاری در منطقه . حالا اگه عزت میخواهیم باید حزینه اش را قبول کنیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
سردار شیر مادر حلالت
Iran (Islamic Republic of)
شیر مرد لک
۱۶:۳۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
جانم فدای اسلام جانم فدای شیعه بابا ما همه مسلمانیم لبیک بگید تا ما هم با تمام قوا به این وهابی ها نشون بدیم با کی طرفن و به حمایت شیعیان یمن,فلسطین,بحرین,سوریه,عراق,حتی شیعیان عزیز عربستان برویم و اونارو از دست این وهابی های احمق نجات بدیم «یا حسین » شیعه پیروز است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
جبران حمله اعراب نزدیکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
درود خدا بر سردار دهقان
احسنت

ولی اگر فلسطینیان به وطن خود برگردند و سرنوشت خودشان را در دست بگیرند چه تضمینی وجود دارد که سیاست هایشان مثل عربستان و قطر نشود؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
۱۸:۳۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
شما هم وسط دعوا نرخ تعیین میکنی ؟؟
فعلا صحبت دوتا نازپرورده از بیت المال مسلمین است که با دلارهای بادآورده نفتی شده اند بلند گوی شیطان بزرگ آمریکا و توله اش صهیونیستهای کودک کش !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
قابل توجه ال سعود پست دو دهه قبل ایرانیان حسرت زیارت مرقد اعمه اطهار را در عراق داشتند اما الان ایرانیان عزتمندانه به عراق تردد دارند و انشالله روزی میرسد در اثر حماقت شما ال سعودشهرهای مدینه و مکه نیز در دست شیعیان واقعی خواهد افتاد و ابن امر فقط در اثر حماقت شما در صورت تعرض به ایران حتمی خواهد شد و پادشاهان الزایمری شما به سرنوشت صدام معدوم دچار می گردید
Iran (Islamic Republic of)
پیرو سید علی خامنه‌ای
۱۵:۵۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
کافیست مولایم سید علی یک اشاره کنید
ما جوانان وطن مکه را پایتخت ایران خواهیم کرد
Iran (Islamic Republic of)
داریوش استقلالی
۱۵:۵۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
درود بر شرف و درایتت سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
سردار دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
علیرض
۱۵:۴۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
آفرین بر سردار شجاع ایران . جواب کوبنده ای بود . همه ی ایران منتظر فرمان ولایت برای حمله اند.
Iran (Islamic Republic of)
واینده
۱۵:۳۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
اینشاالله بزودیکفار وهابی را از سرزمین وحی به جهنم میفرستیم به امید آن روز اللهم عجل لولیک الفرج . آمبن یارب العالمین.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۳۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
مگه ما مُردیم . عربستان یهودی هیچ غلطی نمیکند چون سگ آمریکا.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۳۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
مگه ما مُردیم . عربستان یهودی هیچ غلطی نمیکند چون سگ آمریکا.
Germany
حسن
۱۵:۳۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
چرا باید کاری کنیم که عربستان بخواهد ما را تهدید کند؟ آیا در قبال آن کشور رفتار سیاسی درستی داشته ایم؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۲۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
ایران باید افرادی مثل سردار دهقان تربیت کند تا کشوری جرات گستاخی به مردم ایران در خارج از مرزهای ایران را نداشته باشد وبدانند مسئولانی مقتدر حامی مردم اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
ان شا الله ایران انقدر قدرت پیدا کنه که خودش تصمیم قاطعانه ومنصفانه برای مسلمانان در منطقه بگیره
عربستان باید بداند ایران شبیه هیچ یک از کشور های منطقه نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
ايران در برابر عربستان كوتاه اومده، اونا هم گستاخ شدند. بايد جوري باهاشون برخورد كنيد كه تنشون بلرزه.
Iran (Islamic Republic of)
کورش
۱۵:۰۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
ما در چنگ رجز نمی خواهنیم مثل ساعقه بر دشمن خبیث فرود می ایم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
خیلی دلم میخواد یه بار برم مکه, اما پول ندم. و اون وقتی هست که مکه مال ایران بشه.
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۱۴:۱۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
درود برسرداران ایران. وهابیت کثیف جرات دست درازی به ایران بزرگ ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام بهر ازادی قدس باید ارمکه ومدینه کذشت مکه ومدینه در اشغال تروریستهای صهیونیسم است وبرای ازادی قدس اول باید مکه ومدینه را ازاد کنیم که با حمایت قوی وموثر از یمنیها می توان مکه ومدینه را از اشغال تروریستهای صهیونیستی ال تروریست ازاد کنیم انشائ الله العجل
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۴:۰۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
اگر حماقتی ال سقوط انجام بدهد نابودی فراگیر با موشک های بردبلند اونها رو فرا میگیره....................خخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۳:۵۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
ای مگس عرصه ی سیمرغ نه جولانگه توست... واقعا قابل درک نیست که روی چه حسابی تهدید کردن؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
جمشید
۱۳:۵۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
من می خوام بگم رهبر عزیزمون همهی سربازاشا مثل خودش نترس و شجاع تربیت کرده ، چون خودش فرزند شجاعترین مردم دنیا حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
باید رهبر انقلاب یه پاسخ سخت وخشن بده که این عرب ها جرئت نفس کشیدن هم نداشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
لطفا آل سعودراباعرب قاطی نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
برای جنگ با عربستان ایران 80 ملیون نیرو داره.زن و مرد ایرانی انتقام خود را از اعراب خواهند گرفت. فرزندان آریو برزن. هستیم ما.یک روز انتقام سرهای بریده و زنان به اسارت گرفته شده و خانه های سوخته و اموال به غارت گرفته شده و انتقام دختران به فروش رفته شده در بازار مدینه و مکه و شام را خواهیم گرفت. ایرانیان روزی به سراغتان خواهند آمد.
Iran (Islamic Republic of)
یک معلم
۱۳:۴۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
درود بر سردار دهقان.... باید جواب این سران بی خاصیت عرب رو اینجوری داد.... از بس حرف نزدیم پررو شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
ایول داری سردار عزیز
-
disgruntled@chmail.ir
۱۲:۵۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
بنده شدیدا با جنگ مخالف هستم ولی مورد عرعرستان فرق میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
درود سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
هزاران درود بر سردار رشید اسلام
Iran (Islamic Republic of)
خودمونی
۱۱:۳۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
خر کی باشن یه ایران حمله کنن؟؟؟
شکم گنده های اکبیری....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
درود بر سپاه و زیر دفاع و تمامی نیروهای مسلح نظامی و اطلاعاتی...
Iran (Islamic Republic of)
عماد
۱۱:۲۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
سردار خیلی عالی و پر صلابت جواب دادی شما مایه افتخار ملت هستید
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۱:۲۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
از امشب وهابی های خبیث دنبال سوراخ موش می گردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
سردار متشکریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
اصلا آدم مذهبی نیستم ولی توی این مورد بخصوص اگه بتونم کمکی کنم و قبولم کنن دوشادوشو سپاهی ها و همراشون پایه هستم و مثل قطره ایی از دریا سر عربستان خراب خواهیم شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
درود بروزیر شجاع ایران دکتر دهقان ودرود بر دکترروحانی.
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۰:۳۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
احسنت به تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
احسنت
این شد اینطوری باید قاطع جواب وهابی های پست فطرت مسلمان کش رو داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
احسنت به وزیر
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۰:۲۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
ایول!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
باید قدرت ایران را درک کنند تا قبل از فکر کردن بترسند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
افرین سردار جواب کوبندهای بود مرگ بر آل سعود خبیث
Germany
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
احسنت.مرگ برال سعود
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۱۰:۰۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
تمام دشمنیها و کینه ورزیهای عربستان بخاطر حسادت است.
حسادت به ملت ایران
حسادت به پیشرفتهای علمی،پزشکی و هسته ای ایران
حسادت به قدرت نظامی و توانمندیهای دفاعی ایران
حسادت به نفوذ و تاثیر گزاری ایران در تحولات خاورمیانه
حسادت بخاطر.........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
درود برسربازان امام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
مرسی سردار میخوامت....................بابا سردار اینها همینطوری خودشون رو خیس میکنند روزی 7 - 8 بار .....................فقط منتظر لبیک هستیم به مولایم علی همان میشود که سردار گفت
Iran (Islamic Republic of)
استقلالی،گرگان
۰۹:۳۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
حیف حوصله جنگ نیست و باید به پیشرفت کشور فکر کنیم،والا شنبه شروع میکردیم به یاری خدا نماز جمعه رو مکه میخوندیم.
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۳:۵۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
شنبه صبح شروع نماز ظهر شنبه مکه

عربا بی عرضه اند
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم کهوری
۰۸:۳۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
درود بر فرزند ایران سردار دهقان یک بار ما دید کسی با این آل سعود به درستی صحبت کرد ما خسته شدیم از بس گزافه گوی و تهدید این ناپاکان دست نشانده غربی رو دیدیم خواهش می کنم از مسئولین مرتبط کمی مقدرتر تر همش که آقای عزیز ما نباید تو دهنی به این کافرین بزنه آخه اینها در سطحی نیستن که رهبری حتی بهشو فک کنه لطفا مسولین نظامی و سیاسی کارشون انجام بدن.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
ایران با ورود به جنگ عربستان ، نخواهد گذاشت یک قطره نفت از تنگه هرمز و باب المندب و دریای عمان تا اقیانوس هند رد شود. و این چنین اقتصاد دنیا را فلج خواهیم کرد.
آخرین اخبار