پشت حاشیه های تکواندو، پای یک ملی پوش در میان است

اردوی تیم ملی تکواندو مردان در روزهای نزدیک به مسابقات جهانی با مسائل حاشیه ای مواجه شده است.

پشت حاشیه های تکواندو پای یک ملی پوش در میان استبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در روزهای حساسی که به مسابقات مهم قهرمانی کره جنوبی نزدیک می شویم و تیم ملی کشورمان خود را به عنوان مدافع عنوان قهرمانی آماده می کند عملکرد کادر فنی تیم ملی باعث شد شاهد حاشیه های تازه ای در تیم باشیم.

پس از شکست تیم ملی تکواندو مردان در مسابقات جام جهانی و گرندپری باکو، به عملکرد کادر فنی و انتخاب بازیکنان از سوی کارشناسان انتقادات زیادی وارد شد و تا حدودی فدراسیون با انتخاب گروه های مختلف به عنوان کادر فنی و تقسیم تیم ملی به دو گروه به ظاهر توانست برخی از مشکلات را برطرف سازد.

تیم ملی تکواندو مردان در رقابت های جام ریاست فدراسیون جهانی که به تازگی در یونان برگزار شد توانست با کسب چهار مدال طلا و یک مدال برنز عنوان قهرمانی رقابت ها را از آن خود کند و با دست پر به کشور برگرد اما هنوز شیرینی این موفقیت تمام نشده بود که با اعلام اسامی نفرات جدید تیم ملی، مشکلات تکواندو آغاز شد.

مهدی بی باک سرمربی تیم برای دور جدید تمرینات تیم ملی نام 5 ملی پوش را از لیست بازیکنان حذف کرد که در این میان بهنام اسبقی ملی پوش کشورمان در پی حذف نام خود از اردوی تیم ملی به کادر فنی این تیم اعتراض کرد و حاشیه های تازه ای در تیم ایجاد کرد تا جایی که امروز شنیده شد مهدی خدابخشی دیگر ملی پوش کشورمان اردوی تیم ملی را ترک کرده است.

بهنام اسبقی ملی پوش کشورمان پس از شکست در باکو از عملکرد تیم ملی حمایت کرد و انتخاب ملی پوشان را شایسته دانست اما وی پس از حذف از اردوی تیم ملی شروع به انتقاد از عملکرد کادر فنی کرد و انتخاب ملی پوشان را نادرست خواند و اکنون موضوعات تازه ای مطرح شده است.

ملی پوشان باید به نظر سرمربی احترام بگذارند

آرش فرهادیان در این خصوص بیان کرد: طی روزهای گذشته جلساتی با حضور کادر فنی تیم، بهنام اسبقی و رئیس فدراسیون برگزار کردیم و به این بازیکن گفتیم بهتر بود اعتراضات خود را ابتدا در خانه تکواندو مطرح می کرد و سپس در رسانه مطرح می کرد.

وی ادامه داد: هر بازیکن باید به نظر سرمربی خود احترام بگذارد و به آرامش تیم ملی کمک کند و این حواشی می تواند به موفقیت های تیم ملی ضربه بزند.

فرهادیان در خصوص مهدی خدابخشی گفت: این بازیکن با کادر فنی تیم ملی درباره برگزاری مسابقات انتخابی در برخی اوزان صحبت کرده و اختلاف نظری وجود ندارد و تنها به دلیل مصدومیت از تمرینات خارج شده است.

امیدوارم بی باک از تجربیاتش استفاده کند

بیژن مقانلو سرمربی سابق تیم ملی تکواندو درباره اتفاقات اخیر این تیم گفت: خوشحالم که پس از ناکامی های مختلف تیم ملی تکواندو در هر دو رقابت قزاقستان و جام ریاست یونان، توانست عنوان قهرمانی را کسب کند اما مجدد حواشی به این رشته برگشت و این موضوع می تواند عملکرد تیم ملی را تحت پوش قرار دهد.

وی درباره صحبت های بهنام اسبقی گفت: وی بازیکن خوبی است و من نمی دانم چرا درباره انتخاب ملی پوشان اینگونه صحبت کرده است.در زمانی که من به عنوان سرمربی در تیم حضور داشتم انتخاب ملی پوشان شفاف و بدون حاشیه صورت می گرفت و نباید این حرف ها مطرح می شد.

مقانلو درباره عملکرد بی باک افزود: من برای وی آرزوی موفقیت می کنم. امیدورام بی باک از کنار من بودن تجربه های لازم را کسب کرده باشد و بر اساس یک سیاست درست، طوری کار کند که در نهایت شاهد موفقیت تیم ملی باشیم.

سرمربی سابق تیم ملی بیان کرد: مهم موفقیت تیم ملی است و نباید اسیر اسم ها باشیم و باید اجازه بدهیم تیم در آرامش برای موفقیت در مسابقات جهانی تلاش کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار