سرمربی تیم ملی تپانچه؛

شانس کسب مدال در بازی های اسلامی را از دست نمی دهیم

خدابنده لو گفت: همه شرایط برای کسب مدال فراهم است و این فرصت را از دست نمی دهیم.

شانس کسب مدال در بازی های اسلامی را از دست نمی دهیمسکینه خدا بنده لو در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت تیم ملی تپانچه برای شرکت در بازی های کشور های اسلامی با کو تصریح کرد: تیم ملی تپانچه برای شرکت در این دور از رقابت با 5 تیرانداز اعزام می شود و با آمادگی که تیراندازان دارند شانس بالایی برای کسب مدال های رنگارنگ داریم.

وی افزود: طبق برنامه ریزی هایی که از چند سال گذشته برای تقویت رشته تپانچه صورت گرفته است تا کنون بخشی از برنامه ها به مرحله اجرا در آمده است و تیم ایران در مسابقات بین المللی برای کشورهای دیگر از رقبای اصلی محسوب می شود اگر برنامه ها به همین منوال پیش برود می توانیم امیدوار باشیم که رویدادهای بزرگ مدال آوری کنیم.

تمرینات ملی پوشان در بخش خفیف ادامه دارد

سر مربی تیم ملی تپانچه در ادامه افزود: در حال حاضر برای بازی های کشور های اسلامی تیراندازان در بخش خفیف نیز تمرین می کنند تا در این ماده نیز نماینده ای داشته باشیم. تاکنون با توجه به شرایطی که در تامین تجهیزات و مهمات داشتیم قادر به تمرین و حضور در مسابقات ماده خفیف نبودیم و خوشبختانه با تمهیداتی که صورت گفته است تا حدودی مشکلات در این رشته مرتفع شد.

در هر دو بخش بانوان و آقایان شانس کسب مدال داریم

خدابنده لو در باره شانس تیم ملی تپانچه برای کسب مدال در بازی های کشورهای اسلامی بیان کرد: تیراندازی پیش از این فقط یک بار در بازی های اسلامی شرکت کرد که به سال ها قبل بر می گردد و این دومین حضور تیراندازان در این رقابت ها است. از  آنجایی که فقط کشور های اسلامی در این رقابت ها حضور دارند شانس بسیار زیادی برای کسب مدال داریم هر دو بخش بانوان و آقایان را داریم و حتی می توانیم این رقابت ها را با مدال طلا به پایان برسانیم.

با ترکیبی از جوانان و بزرگسالان در جام جهانی گابالا شرکت می کنیم

خدابنده لو درباره اینکه تیم ملی تپانچه پس از پایان بازی های اسلامی چه برنامه ای در پیش دارد بیان کرد: پس پایان از بازی های کشور های اسلامی تیم تپانچه برای شرکت در مسابقات جهانی گابالا آذربایجان آماده می شود البته در این رقابت ها با ترکیبی از تیراندازان بزرگسال و جوانان شرکت می کنیم تا تجربه ای برای ورزشکاران جوان باشد و بزرگسالان نیز در رقابت با حریفان جهانی مدال آوری کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار