کرمانشاه؛

هفت مرکز تجمیعی دندانپزشکی در استان کرمانشاه وجود دارد

در حال حاضر هفت مرکز تجمیعی دندانپزشکی در استان کرمانشاه وجود دارد که در پی افزایش تعداد این مراکز هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛کارشناس مسئول سلامت دهان و دندان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در حال حاضر هفت مرکز تجمیعی دندانپزشکی در استان کرمانشاه وجود دارد که در پی افزایش تعداد این مراکز هستیم.

محمدرضا فرخی با بیان اینکه در حال حاضر 68 درمانگاه دندانپزشکی در سطح استان کرمانشاه فعالیت می کنند، اظهارداشت: از این تعداد 24 مورد در خود شهر کرمانشاه قرار دارد.

وی تعداد مراکز تجمیعی دندانپزشکی کرمانشاه را 7 مرکز اعلام کرد و افزود: در پی افزایش تعداد این مراکز هستیم.

کارشناس مسئول سلامت دهان و دندان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: 6 مرکز دندانپزشکی بخش دولتی در استان کرمانشاه بصورت دو شیفت صبح و عصر به مردم ارائه خدمات می دهند اما در خود شهر کرمانشاه مراکز دندانپزشکی دولتی تنها در شیفت صبح فعال هستند.

وی خاطر نشان ساخت: 86 داندانپزشک در مراکز دندانپزشکی بخش دولتی استان مشغول خدمت هستند.

فرخی درخصوص خدمات دندانپزشکی در مدارس نیز گفت: در حال حاضر سه پایگاه ثابت دانش آموزی با یونیت در مدارس استان مستقر هستند. همچنین دانش آموزان مقطع ابتدایی استان در سال دو بار وارینش فلوراید دریافت می کنند که طی سال گذشته 170 هزار دانش آموز از این خدمات بهره مند شدند.

وی در پایان یادآورشد: مادران باردار و شیرده ساکن روستاهای استان نیز طبق قرار داد بیمه روستایی از خدماتی نظیر کشیدن، ترمیم و جرم گیری بصورت رایگان انجام می شود.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.