شیراز؛

اجرای طرح مکنا در 170 کلانتری و پاسگاه انتظامی فارس

فرمانده انتظامی فارس از اجرای طرح مکنا در 170 کلانتری و پاسگاه انتظامی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده انتظامی فارس گفت: طرح مدیریت کیفیت نیروی انتظامی موسوم به مکنا با صرف 250 میلیارد ریال در 170 کلانتری و پاسگاه انتظامی این استان اجرا شده است.
 
گودرزی با اشاره به اینکه این طرح در کلانشهر شیراز به طور کامل اجرا شده است، افزود: تا پایان سال 96 این طرح در 15 کلانتری و پاسگاه باقی مانده استان فارس اجرایی و جشنواره پایانی طرح مکنا نیز برگزار خواهد شد.
 
وی بیان کرد: طرح مکنا از 2 سال پیش و با هدف خوشایند سازی محیط خدمت کارکنان، رعایت حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع و بالا بردن آستانه تحمل کارکنان در استان فارس آغاز شد.

سردار گودرزی با اشاره به اجرای طرح مکنا در 40 کلانتری و پاسگاه انتظامی شهرستان شیراز، اظهارداشت: با افتتاح طرح مکنا در 2 کلانتری رحمت و لپویی، در همه کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی شهرستان شیراز این طرح اجرایی شده است.
 
فرمانده انتظامی فارس تصریح کرد: راه اندازی و تجهیز مراکز مشاوره، برپایی ایستگاه مطبوعات و نصب تمثال شهدای انقلاب اسلامی از جمله اقدام هایی است که در قالب اجرای طرح مکنا در مراکز انتظامی این استان صورت گرفته است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.