شیراز؛

برگزاری تمام الکترونیکی انتخابات شورای شهر صدرا

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شیراز گفت: انتخابات شوراها در شهر صدرا به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی سعیدی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شیراز در همایش توجیهی قانون و مقررات مرتبط با تبلیغات کاندیداهای شورای شهر صدرا گفت: انتخابات شوراها در شهر صدرا به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود که به صورت آزمایشی نحوه کار با دستگاه ها آموزش داده شده است.
 
سعیدی با اشاره به رصد دقیق تحرکات غیرقانونی کاندیداها گفت: فرصت تبلیغات برای تمام کاندیداها یکسان است، افزون بر اینکه استفاده از امکانات دولتی و بیت‌المال ممنوع است.
 
وی ادامه داد: کاندیداها به هیچ وجه حق ندارند که از افراد شهرستان‌های مجاور برای کسب آرا استفاده کنند و در صورت مشاهده این تخلف با آن‌ها برخورد جدی خواهد شد.
 
سعیدی اظهار کرد: نظارت بر کار تبلیغاتی و روند رای‌گیری تا روز انتخابات ادامه دارد و در صورت کوچکترین تخلف، طبق آیین‌نامه قانون انتخابات با متخلفان برخورد می شود.
 
وی بیان کرد: کاندیداها در تبلیغات خود سعی کنند به ارائه برنامه‌های قابل اجرا بپردازند و از نقل مسائل غیرواقعی و کارهای نشدنی پرهیز کنند.
 
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شیراز تصریح کرد: ستاد انتخابات فرمانداری و هیات بازرسی از مدت‌ها قبل تمامی تحرکات کاندیداها را زیر نظر داشته و به کسانی که سعی در بر هم زدن نظم انتخابات را دارند تذکر لازم داده شده است و در صورت تکرار تخلف، کاندیدای مربوطه از چرخه انتخابات حذف خواهد شد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار