اصفهان؛

جوانان با مشارکت در انتخابات آینده روشنی برای کشور رقم بزنند

معاون استاندار و فرماندار کاشان گفت: جوانان با مشارکت پرشور خود در انتخابات و تشویق دیگران آینده روشنی را برای کشور و خود رقم بزنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا مومنیان در جشن روز جوان در مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات کاشان اظهار کرد: همگان باید با آگاهی کامل و با توجه به منطق و نگاه به منابع موجود کشور در انتخابات شرکت کنند تا سرنوشت مطلوب جامعه از آراء مردم در صندوق ها بیرون بیاید.

وی افزود: امروز بلوغ سیاسی و اجتماعی در جامعه ایجاد شده است و مردم با آگاهی از آزمون و خطاها و هزینه های سنگینی که در گذشته متوجه کشور شده است به نامزدهای دارای برنامه رای بدهند.

وی ادامه داد: مردم به پای نظام ایستاده اند و در هشت سال دفاع مقدس و در زمان تحریم ها با ایستادگی خود علاقه هایشان را به کشور ثابت کرده و این رویکردها باید ادامه پیدا کند تا در نیمه راه نمانیم.

وی با تاکید بر استفاده بهینه از شرکت های داشن بنیان و فضاهای پژوهشی گفت: در دولت تدبیر و امید 32 هزار نخبه در سه هزار شرکت دانش بنیان مشغول به کار شده اند آن هم در زمانی که شرایط مهاجرت به خارج از مرزها را داشته اند.

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب، تاکید مستمر به مباحث اشتغال و تولید پایدار دارند، افزود: با نگاهی به آمارهای جامعه در دوران دولت یازدهم توفیقات زیادی را شاهد هستیم که در معیشت و زندگی مردم تغییرات مثبتی رخ داده است.

مومنیان تصریح کرد: متاسفانه در مقطعی با ایجاد هیجانات کاذب برای توسعه تحصیلات تکمیلی در کشور، بدون محاسبه وارد رشد بی رویه جذب دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شده ایم و امروز به دلیل عدم وجود منابع لازم برای اشتغالزایی با مشکل مواجه شده ایم.

فرماندار کاشان طبقه بندی ارزشی برای برخی رشته های تحصیلی در جامعه را یک ضعف فرهنگی دانست و افزود: رشته های نظری و فنی و حرفه ای بر اساس علاقه و وابستگی افراد ارزش پیدا می کند.

مومنیان گفت: مرکز فناوری ارتباطات و اطلاعات مرکز کاشان به دلیل ظرفیت های بالای آموزشی خود یکی از مراکزی است که بر اساس رویکردهای امروز در کشور، با کمترین سرمایه گذاری می توان با آموزش های فنی و حرفه ای برای افراد شغل ایجاد کرد.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.