کرمان؛

تجلیل از معلمان نمونه در سیرجان

طی مراسمی که امروز در سالن شهید کشوری سیرجان به مناسبت گرامیداشت هفته مقام معلم برگزار و از ۵۰ معلم برتر و نمونه تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، در این مراسم که با حضور مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان و مسئولین محلی برگزار شد و همراه با برنامه های فرهنگی بودو بیش 2 هزار نفر معلم حضور داشتند امام جمعه سیرجان معلمین را ادامه دهنده را پیامبر اسلام در ساختن جامعه ای اسلامی و مقید به ارزشهای دینی عنوان کرد و گفت : در اسلام تربیت مهمترین رکن زندگی و رسیدن به کمال است که امروزه به دست شما معلمین است و این رسالت آینده جامعه را رقم می زند .
حجه الاسلام سیدمحمود حسینی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری افزود : شهید مطهری ها و بهشتی ها معلمین امانت داری بودند که به جامعه آگاهی میدادند وایفای این رسالت دشمن را میترساند تا اینکه به شهادت رسیدند.
در ادامه این همایش بزرگ مدیر آموزش و پرورش سیرجان از اتمام کاری مدارس دو شیفت در شهرستان خبرداد و گفت : با کمبود فضاهای آموزشی بیش از ده واحد آموزشی دوشیفته داشتیم که با ساخت این تعداد واحد آموزشی توسط خیرین بیش از 50 کلاس درس در سال تحصیلی جاری آماده و امروز مدارس به صورت عادی و یک شیفته اداره می شود.
اقای اکبر محیاپور با تشریح سلامت کاری معلمین گفت : بیش از 4 هزار معلم و مربی در مجموعه آموزش و پرورش و مدارس رسالت خود را به خوبی انجام می دهندو در خیلی از بخش ها که اعتبارمورد نیاز نبوده از توان مدارس و تخصص نیروها استفاده شد و نتیحه مطلوب در رفع کمبودها حاصل شد.
در پایان این همایش از 50 نفر معلم نمونه شهرستان و استان تجلیل شد.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.