ساعی:خوشحالم پرسپولیس به مرحله بعد راه یافت

قهرمان المپیک آتن گفت:خوشحالم که در این بازی نماینده ایران پیروز شد و به مرحله بعد راه یافت. امیدوارم همین روندی که پرسپولیس ها در پیش گرفتند تا فینال ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،هادی ساعی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل الوحده اظهار داشت: خوشحالم که در این بازی نماینده ایران پیروز شد و به مرحله بعد راه یافت. امیدوارم همین روندی که پرسپولیس ها در پیش گرفتند تا فینال ادامه داشته باشد و فینال را هم همین جا جشن بگیریم. این بازی‌ها خیلی مهم و ملی هستند.
 
وی افزود: بازی مهمی برای ما ایرانی ها محسوب می شد چرا که حکم بازی ملی را داشت و به همین دلیل به ورزشگاه آمدم. خوشحالم که از آن طرف الهلال پیروز شد و پرسپولیس به دور بعد رسید.بچه‌ها با روحیه‌ای که در لیگ گرفتند خیلی امیدوارکننده ظاهر شدند و ثابت کردند یک سر و گردن از حریفان آسیایی خود بالاتر هستند. امسال همدلی و همکاری باعث موفقیت پرسپولیس شد
 
دارنده مدال طلای المپیک پکن در پایان اذعان کرد: من در این ورزشگاه (آزادی) بزرگ شدم. 100 متر پایین‌تر خوابگاه شماره یک است. سعی ام بر این است همیشه در بازی‌های ملی به ورزشگاه بیایم و حامی بازیکنان تیم ملی باشم.البته در بازی‌های داخلی پرسپولیس و استقلال به استادیوم نمی آیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.