تبریز؛

ضرورت آموزش نیروهای امدادی و داوطلبین هلال احمر در کاهش بلایای طبیعی

فرماندار شهرستان بستان آباد حفظ ارزش هاو کرامت انسانی و ایجاد روحیه تعاون و همیاری را از شاخصه های هلال احمر عنوان کرد و گفت:خدمات رسانی هلال احمر در فراسوی مرزها نیز قابل مشاهده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛بدر شکوهی فرماندار شهرستان بستان آباد در مراسم تجلیل از امداد گران و نجاتگران و اعضاء جمعیت هلال احمر شهرستان بستان آباد با بیان اینکه اعضای جمعیت هلال احمر و داوطلبین این سازمان همچون سربازانی بی ادعا در آماده باش خدمت رسانی هستند گفت:خدمت رسانی به مردم طبق سفارش اسلام دارای اجری عظیم نزد خداوند است.
 
وی به نقش جمعیت هلال احمر در امداد رسانی به زلزله زدگان و سیل زدگان نیز اشاره کرد و افزود:تعهد و تخصص این جمعیت در مواقع نیاز در کشور حتی می تواند جان انسان ها را نجات دهد.
 
فرماندار بستان آباد آموزش بر حسب اولویت ها و شرایط جغرافیای و منطقه ای و تربیت نیروهای انسانی در رده های مختلف را در راستای خدمات رسانی بهتر لازم دانست و افزود:باید تلاش شود مردم را نیز برای مواجه با انواع خطرات و بلایای طبیعی و چگونگی گاهش آسیب های ناشی از آنها آموزش داده شوند.
 
وی با اشاره به زلزله خیز بودن منطقه و اینکه در شهرستان بستان آباد بیش از 180 روستا با پراگندگی جغرافیای وجود دارد افزود:باید تلاش شود نقاط ضعف در امداد رسانی برای برخورد با انواع بلایا در شهرستان احصاء و در جهت رفع آنها اقدام اساسی شود.
 
در این مراسم علی کبیرخبرنگار باشگاه جوان نیز همراه با سایر امداد گران بعنوان داوطلب فعال در شهرستان بستان آباد تجلیل شد.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار