اراک؛

تنها ازدوشهرستان استان مرکزی زائر به مراسم ارتحال امام (ره)اعزام می شود

در 14خرداد سالروز ارتحال امام خمینی(ره) تنها ازدوشهرستان استان مرکزی زائر به حرم مطهر اعزام می شود.

تنها ازدوشهرستان استان مرکزی زائر به مراسم ارتحال امام (ره)اعزام می شودبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛سرهنگ گلشن‌زاده جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در جلسه ستاد ارتحال امام خمینی(ره)  در سالن جلسات حوزه عمرانی استانداری مرکزی گفت: امسال به سبب همزمانی ایام ارتحال امام خمینی(ره) با ماه مبارک رمضان زائران تنها ازشهرستانهای ساوه وزرندیه  به حرم مطهر امام(ره) اعزام می شوند.

سرهنگ گلشن‌زاده افزود: پیش‌بینی ما بر این است که بیش از سه هزار زائر داوطلب به حرم مطهر امام خمینی(ره) اعزام شوند و در این زمینه درحال بررسی جوانب و تدوین برنامه‌های لازم هستیم.

وی  اضافه کرد :امسال به سبب همزمانی ایام ارتحال امام خمینی(ره) با  ماه مبارک رمضان سیاست سپاه بر این اساس است که تنها استان‌های همجوار شهر تهران و شهرستان‌هایی که در فاصله 150 کیلومتری از این شهر قرار دارند  کاروان به مرقد مطهر امام راحل(ره)  اعزام کنند  که با این شرایط تنها دو شهرستان ساوه و زرندیه از استان مرکزی مجاز به اعزام کاروان به مرقد امام راحل(ره) هستند.

 جانشین فرمانده سپاه روح‌الله با اشاره به عملکرد استان مرکزی در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در سال گذشته اظهار داشت: کاروان ارتحال امام خمینی(ره) در سال گذشته با تعداد 3 تا 4 هزار نفر  به مرقد مطهر امام اعزام شد و استان مرکزی توانست نمره خوبی را در این زمینه به خود اختصاص دهد.

سرهنگ گلشن‌زاده  ادامه داد : باتوجه به اینکه استان مرکزی زادگاه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی است باید بکوشیم که این مراسم به‌گونه‌ای برگزار شودکه در شان مقام و منزلت امام خمینی(ره) باشد.

انتهای پیام / ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام
در اين سه سال كه مراسم بزرگداشت امام راحل مصادف با ماه مبارك رمضان مي باشد خيلي عالي ميشه اگه مراسم شبانه برگزار بشه و مطمئنا با استقبال خوبي همراه خواهد بود