درویش:

سرمربی جدید سایپا هفته آینده معرفی می شود/ دایی و قلعه نویی هم جزء گزینه ها هستند

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: سرمربی جدید تیم ما تا سه شنبه هفته آینده از بین چند گزینه داخلی و خارجی معرفی می شود.

درویش: سرمربی جدید سایپا تا سه شنبه هفته آینده معرفی می شود/ دایی و قلعه نویی گزینه نیمی از تیم های لیگ برتر هستندرضا درویش در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تصمیم قطعی حسین فرکی برای همکاری نکردن با تیم سایپا در فصل آینده لیگ برتر فوتبال ایران بیان کرد: فرکی با توجه به مشکلات جسمانی تصمیم دارد چند وقتی از فوتبال دور باشد و روی این موضوع اصرار دارد. ما هم زمانی که این وضعیت را دیدیم، از زحمات وی تشکر کرده و بحث ادامه همکاری با فرکی را به پایان رساندیم.  
 
وی افزود: مشغول ارزیابی برنامه های پنج تا 6 مربی ایرانی هستیم و در کنار آن ها تاکنون پرونده مربیان آلمانی و اسپانیایی را نبسته ایم. در کل سرمربی جدید تیم سایپا تا دوشنبه یا سه شنبه هفته آتی معرفی می شود.
 
درویش درباره اینکه به نظر می رسد سرمربیان یکی از تیم های نفت تهران و تراکتورسازی تبریز سرمربی فصل آینده سایپا هستند، تصریح کرد: با توجه به بزرگی نام علی دایی و امیر قلعه نویی بیش از نیمی از تیم های لیگ برتر دنبال جذب این مربیان هستند که البته سایپا هم از این امر مستثنی نیست. با این حال در کنار این 2 سرمربی گزینه های دیگری هم مدنظر داریم.
 
وی درمورد حضور ابراهیم صادقی در کادر فنی فصل آینده سایپا گفت: با صادقی صحبت کرده ایم و قرار است هرکس سرمربی سایپا شود، از وی به عنوان یکی از دستیاران خود استفاده کند. صادقی تجربه زیادی دارد و در آینده ای نزدیک می تواند به سرمربی بزرگی هم تبدیل شود.
 
مدیرعامل باشگاه سایپا درباره زمان برگزاری مراسم تجلیل از نارنجی وفادار بیان کرد: پس از معرفی سرمربی سایپا، مراسم خداحافظی صادقی را برگزار می کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار