کرمانشاه؛

هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در کرمانشاه

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه از برگزاری هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معصومه حسنی‌خونسار در جمع خبرنگاران از عموم مردم استان برای شرکت در این جشنواره دعوت کرد و افزود: سال گذشته حدود دو هزار نفر از استان کرمانشاه در این جشنواره شرکت کردند که در نهایت یک نفر در بخش کودکان، دو نفر در بخش نوجوانان و 12 نفر در بخش جوانان و بزرگسالان منتخب شدند.
حسنی‌خونسار با بیان اینکه امسال دومین سالی است که نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور این جشنواره را برگزار می‌کند، اظهار کرد: این جشنواره در سه سطح کودکان، نوجوانان و جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد.

ترویج فرهنگ رضوی و نهادینه کردن سیره ائمه اطهار (ع) به ویژه امام رضا(ع) و گسترش فرهنگ کتابخوانی از جمله اهداف برگزاری جشنواره رضوی بود که مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه به آنها اشاره کرد.

حسنی‌خونسار افزود: برای برگزاری این جشنواره شش عنوان کتاب در نظر گرفته شده که چهار عنوان آن به زندگی امام رضا(ع) مربوط می‌شود.

وی افزود: کتاب" 10 قصه از امام رضا (ع)" برای کودکان 4 تا 11 ساله، کتاب "ماه غریب من" ویژه نوجوانان 12 تا 17 سال و چهار کتاب "امام رضا علیه السلام و زندگی"، "مهارت های زندگی در سیره رضوی"، "بانوی ملکوت" و "چلچراغ شیراز" ویژه جوانان و بزرگسالان 18 سال به بالا در نظر گرفته شده است.

حسنی‌خونسار افزود: شرکت در مسابقه به دو شیوه آنلاین و مکتوب امکان پذیر است که متقاضیان شرکت در مسابقات آنلاین باید به آدرس الکترونیکی www.kermanshahpl.ir مراجعه و متقاضیان شرکت در مسابقات کتبی نیز با مراجعه به کتابخانه های عمومی کشور می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

وی ادامه داد: برای مشارکت روشندلان نیز چهار عنوان کتاب در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه افزود: شرکت در این مسابقه به دو صورت فردی و خانوادگی است و در نهایت به برندگان جوایز نفیس نقدی اهداء خواهد شد.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار