واکنش باشگاه پرسپولیس به عقد قرارداد با کاپیتان الوکره

باشگاه پرسپولیس عقد قرارداد با کاپیتان تیم فوتبال الوکره قطر را تکذیب کرد.

واکنش باشگاه پرسپولیس بابت عقد قرارداد با کاپیتان قطریبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در حالی که روزنامه الشرق قطر مدعی شد که علی حسین رحیمه کاپیتان الوکره قطر با پرسپولیسی ها قرارداد یک ساله و قابل تمدید بسته است، مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس این موضوع تکذیب کرد. 

پندار خمارلو درباره این مطلب گفت: علی حسین رحیمه بازیکن الوکره قطر بازیکن مدنظر برانکو نیست و عقد قرارداد با این بازیکن صحت ندارد. این موضوع گمانه زنی رسانه قطری است چرا که باشگاه با این بازیکن مذاکره ای نکرده است تا قرارداد یک ساله با وی ببندد. 

وی درباره وضعیت سعد ناطق بیان کرد: در حال حاضر توافقات نهایی با سعد ناطق صورت نگرفته است تا این بازیکن برای عقد قرارداد به ایران بیاید. این مدافع ملی پوش عراقی زمانی به ایران می آید که توافقات نهایی با وی صورت بگیرد. 

مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت گادوین منشا تصریح کرد: این بازیکن هم قرارداد دو ساله با پرسپولیس بسته است و خودش هم این موضوع را تایید کرده است. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: زمانی که باشگاه با بازیکنی به توافق نهایی برسد آن را اطلاع رسانی می کنیم تا شفاف سازی صورت بگیرد. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار