بجنورد؛

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون های سراسری سنجش مهارت

توزیع کارت ورود به جلسه اولین مرحله آزمون های سراسری سنجش مهارت و آزمون های متقاضیان صنعت ساختمان، بخش های صنایع دستی، فرش ، نان و غله و... در سال 96 آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ محمدرضا رضایی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی گفت : توزیع کارت آزمون سنجش مهارت در حوزه هاي صنعت ساختمان و صنايع دستی، فرش و نان و غله و... از ساعت 8 صبح روز دوشنبه 18 اردیبهشت ماه آغاز و تا ساعت 24 روز چهارشنبه بیستم ادامه دارد.

وی افزود : اولین آزمون سنجش مهارت در حوزه هاي صنعت ساختمان، صنايع دستی، فرش و نان و غله و... سال 96 در روز پنجشنبه 21 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

رضایی با اشاره به مراحل اجرای آزمون های سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبي و عملي است كه متقاضيان بخش های صنعت ساختمان،تفاهمنامه ها( صنايع دستي، فرش و نان و غله و...) که قبلاً در موعد مقرر برای شرکت در آزمون های مذکور ثبت نام کرده اند، باید از تاریخ 18 تا 20 اردیبهشت ماه با مراجعه به سامانهhttp://advari.irantvto.ir و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی،كارت ورود به جلسه خود رادريافت کنند.

وی افزود : متقاضیان شرکت در اولین آزمون سراسری سنجش مهارت در سال 96 (کارآموزان بخش های دولتی و آموزشگاه های آزاد) که قبلاً برای شرکت در آزمون مورد نظر ثبت نام کرده اند،تا 20 اردیبهشت ماه با مراجعه به سامانه http://azmoon.portaltvto.com

و با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، نسبت به دریافت كارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

گفتنی است : داوطلبان پس از شرکت در آزمون كتبی و كسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده برای شركت در آزمون عملی باید به حوزه هاي تعيين شده مراجعه کنند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.