سنندج؛

اختصاص 2.5 ميليارد ريال اعتبار به جشنواره تئاتر خيابانی مريوان

رئیس سازمان مديريت و برنامه ريزی استان كردستان گفت: از محل منابع استانی 2 ميليارد و پانصد ميليون ريال به جشنواره بين المللی تئاتر خيابانی مريوان اختصاص می یابد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛بهرام نصراللهي زاده رئیس سازمان مديريت و برنامه ريزی استان كردستان در جلسه برنامه ريزی برگزاری جشنواره بين المللی تئاتر خيابانی مريوان، با اشاره به اينكه اين جشنواره می‌تواند به يك برند برجسته فرهنگی و هنری برای مريوان تبديل شود، گفت: چه از نگاه هنر و چه از نگاه اقتصاد هنر به اين جشنواره بنگريم در هر صورت می‌تواند زمينه ساز خلق ثروت باشد و بايد از آن بخوبی بهره برد.

ویافزود: به منظور كمك به اجرای هرچه موفق‌تر جشنواره بين المللی تئاتر خيابانی مريوان، مطرح شدن مريوان در سطح ملی، جذب توريست، برندسازی شاخصه‌های فرهنگی كردستان و از همه مهمتر وظيفه ذاتی دولت برای حمايت از فعاليت‌های فرهنگی و هنری، سازمان مديريت و برنامه ريزی استان كردستان با حمايت استاندار 2 ميليارد و 500 ميليون ريال به اين جشنواره كمك خواهد كرد.

سازمان مديريت و برنامه ريزی استان كردستان تصريح كرد: مفاهيم و برندهای فرهنگی كردستان كه نقش تعيين كننده‌ای در معرفی استان به ايران و جهان داشته‌اند كم نيستند و ما خود را موظف به حمايت از فعالان و فعاليت‌های حوزه فرهنگ و هنر می‌دانيم.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.