غریبانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

کاندیدا‌ها در مناظره باید به نقد‌های یکدیگر پاسخ‌های منطقی بدهند

دبیر کل انجمن اسلامی مهندسان ایران گفت: تلاش کاندیدا‌ها در آخرین مناظره باید این باشد که به نقد‌ها و سخنان یکدیگر پاسخ‌های منطقی بدهند.

"علی محمد غریبانی" دبیر کل انجمن اسلامی مهندسان ایران در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل های  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره طرح وعده‌های نامزدهای ریاست جمهوری در سومین مناظره اظهار داشت: بهتر است در مناظره پایانی که محوریت آن اقتصادی است وعده هایی داده شود که قابلیت اجرا داشته باشد و حقوق شهروندی رعایت شود.

وی افزود: کاندیدا‌ها باید برنامه‌های اصولی را در جهت حل مشکلات اقتصادی و اولویت‌های مردم ارائه دهند چرا که تن‌ها برنامه‌های مدون و اصولی است که جهت رأی ملت را مشخص می‌کند. مردم قدرت درک و فهم دارند و بر اساس این فاکتور کاندیدای مورد نظرشان را انتخاب می‌کنند.

غریبانی تصریح کرد: تلاش کاندیدا‌ها در آخرین مناظره باید این باشد که به نقد‌ها و سخنان یکدیگر پاسخ‌های منطقی بدهند و به جای ان که سوء ظن داشته باشند به دنبال راه حلی مناسب برای مشکلات اقتصادی کشور باشند و فضا را از حالت حمله و ایراد گیری‌های بی مورد خارج کنند.

وی بیان داشت: فضای منظره باید نسبت به دو مناظره پیشین تلطیف شود و بنده شخصا در مناظره سوم انتظار یک برخورد منطقی‌تر از کاندیدا‌ها را دارم.

دبیر کل انجمن اسلامی مهندسان ایران خاطر نشان کرد:اگر از کاندیدایی خطا و یا قصوری سر زده است دلیل نمی‌شود که آن شخص آلوده باشد و یا بخواهد به واسطه این خطا مورد حمله قرار گیرد.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار