ذوالنور در نطق میان دستور:

آقای رئیس‌جمهور! چرا باید خانم برادر شما در منزل رمالی وابسته به سرویس‌های جاسوسی دستگیر شود!؟

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: آقای رئیس‌جمهور! چرا باید همسر برادر شما در منزل یک رمال دستگیر شود و و وقتی از حساب این رمال سوال می شود، می‌بینیم ۱۰ میلیارد تومان در حساب او است.

حساب 10 میلیارد تومانی رمالی که با برادر زن روحانی رابطه داشتبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان مجتبی ذوالنور در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس با تاکید بر اینکه مسئولان نظام در حوزه انتخابات باید به چند نکته توجه کنند، گفت: اولین نکته این است که در سایه تبلیغات انتخاباتی، کارهای بزرگی که نظام اسلامی در سایه تلاش و زحمت مردم عزیزمان، خدمت ایثارگران و فداکاران مملکت، مسئولین در طول ادوار مختلف، محقق شده، گم نشود.

عضو کمیسیون امنیت ملی با تاکید بر اینکه، حواس مردم نباید از آن خدمات منحرف شود، بیان داشت: به حمدالله ما نسبت به آنچه که بوده‌ایم، مسیری طولانی و محیرالعقول را طی کرده ایم و نسبت به جایی که باید باشیم، در تراز انقلاب و اهداف امام فاصله طولانی داریم، که با وحدت و همدلی و با توکل به خدا و تلاش شبانه روزی باید طی کنیم.

وی در بیان نکته دوم که آن را که به عنوان تذکر برشمرد، اظهار داشت: رعایت منافع ملی و امنیت ملی مهم است و ما می‌دانیم که از اول انقلاب تا به امروز، عزیزان اهل سنت ما دل در گرو ارزش‌های دینی، امام عزیز، ولایت و انقلاب اسلامی داشتند و شهدای فراوانی تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند و با وحدت شیعه و سنی گامهای بلندی برداشته اند.

ذوالنور با بیان اینکه درست نیست امنیت ملی و وحدت ملی را که امام با تقریب مذاهب و ابداع هفته وحدت، این همه بر آن سرمایه گذاری کردند و مقام معظم رهبری، این مسیر را تحکیم بخشیدند، با موهومات خراب کنیم و برای جلب توجه و جذب چند رای، آن را مخدوش کنیم.

نماینده مردم قم با بیان اینکه چه کسی اعتراض کرد، که چرا فرماندار زن اهل سنت انتخاب کرده اید، اظهار داشت: چرا با موهومات و ساختن موهومات، میاییم به امنیت ملی کشور و وحدت عمومی که همه نظام سلطه، همین حرکت را برای تخریب آن انجام می دهد، چنین چیزی را القا کنیم.

وی با شاره به اعدام هایی که حکم اسلامی جاری شده، و رئیس جمهور در سفر همدان آن را زیر سوال برده بود، بیان داشت: حافظه این مردم فراموش نکرده که شما فریاد می‌زدید، اینها را بیاورید در ملاء عام و در نماز جمعه ها اعدام کنید!

ذوالنور تصریح کرد: شما امروز به چه منظور چنین چیزهایی را مطرح می کنید و هر کسی که کودن سیاسی هم باشد میداند که توان دفاعی و نظامی پشتوانه دیپلماسی و مذاکره است و چرا در زمانی که مانور ارتش ما در حین مذاکرات در خلیج فارس دایر است، جناب آقای رئیس جمهور با تریبون ملی می‌فرمایید، بعضی‌ها فکر می‌کنند اگر برد موشک ها بیشتر باشد، امنیت آفرین است.

عضو کمیسیون امنیت ملی با طرح این پرسش که چرا وزیر خارجه شما می گوید، آمریکا می تواند با دو بمب همه ما را از بین ببرد، خاطر نشان کرد: آقای رئیس‌جمهور! نمایش شهرهای زیرزمینی موشکی، برای از بین بردن برجام نبود بلکه برای محو آثار بد گرا‌هایی بود که به دشمن داده شد.

نماینده مردم قم افزود: نمایش شهرهای موشکی، برای این نبود که برجام را تحت تأثیر قرار بدهند.

ذوالنور با بیان اینکه آقای رئیس جمهور چرا در دفاع از ماهواره و جلب افکار بعضی ها اینطور سخنرانی می‌کنید، بیان داشت: حافظه مردم و مذاکرات مجلس فراموش نکرده که در مجلس چهارم که شما در جایگاه نایب رئیسی بودید، قانون ماهواره تصویب شد.

وی با تاکید بر اینکه فکر کردید مردم هم مثل وعده صد روزه، که وعده دهنده فراموش کنند، آنها هم به این بایگانی ها مراجعه نمی کنند و نمی دانند که با ریاست شما قانون ماهواره تصویب شده است.

ذوالنور با بیان اینکه آقای رئیس جمهور! کسی نمی تواند برجام را به هم بزند تاکید کرد: برجام سند ملی است، که باید اجرا شود، ولی وقتی می گویید همه تحریم های هسته ای برداشته شده شما را به متن برجام ارجاع می‌دهم که تصریح می کند، از روز اول اجرایی شدن برجام به مدت ۷ سال تحریم ۲۴۱ شرکت و شخصیت حقیقی و حقوقی و بسیاری از دانشگاه‌های ما به مدت ۷ سال باقی خواهد ماند.

نماینده مردم قم خاطر نشان کرد: امروز چرا عدم از رفع تحریم های بانکی را به گردن نرم افزار می اندازید .

عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه ما در حال حاضر با بانک‌های در پیتی و درجه سوم و چهارم دنیا کار می کنیم، اظهار داشت: آیا آنها با نرم افزار های بزرگ هماهنگ هستند یا نیستند.

وی افزود: چرا با بانک‌های کوچک می‌توانیم کار کنیم ولی با بانک‌های بزرگ نمی توانیم .

ذوالنور با تاکید بر اینکه آدرس عوضی به مردم ندهید گفت: آقای رئیس‌جمهور! چرا باید همسر برادر شما در منزل یک رمال دستگیر شود و و وقتی از حساب این رمال سوال می شود، می‌بینیم ۱۰ میلیارد تومان در حساب او است و وقتی می گوییم این پول در حساب شما چه می کند، می گوید ازدهمسر فلان کس به من رسیده و وقتی که دستگیر می شود استاندار و دبیر شورای عالی امنیت ملی اجازه نمی‌دهند که مراحل قانونی طی شود. چرا باید کسی که در کنار یک رمالی که وصل به سرویس‌های جاسوسی بیگانه است، دستگیر شود.

وی در پایان گفت: حقوق شهروندی شکم مردم است که امروز گرسنه است نه آدرس های غلط.

 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
غ
۲۲:۵۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
دمت گرم احمدی نژاد که یک وام ۱۲میلیونی روستایی دادی یک الونکی ساختیم خداپدرومادرت روبیامرزد
Iran (Islamic Republic of)
ناسناس {جانباز ورزمنده هشت سال دفاع مقدس}
۱۳:۲۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
خوشا به حال همسنگران که بار سفر بستند و رفتند واین دوران را ندیدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
فقط سید دلها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
روحانی شانس پیروزی دارد ولی بسیار بسیار سخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
اول باید دید اصل ماجرا چه بوده ، همه حرفها را نمیتوان باور کرد مخصوصا امروز که دروغگو زیاد شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
به قول شیرازی ها ( یا خدا )
Kazakhstan
ناشناس
۰۰:۰۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
اجی مجی لا ترجی :-) ............
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۷:۳۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
مردم عزیزم سلام.تورو خدا دیگه ایندفعه چشمهاتون رو باز کنید و رأی بدید.هرچی میگذره داستانهای غم انگیز جدیدی از این دولت به گوش میاد.خدابه خیر کنه
Iran (Islamic Republic of)
پاینده
۱۶:۵۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
باباینقدر این بیچاره کاخ نشین را اذیت نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
متاسفم آقای روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
اون از خودش اون از برادرش اینم از زن برادرش و نیشخنداش در مناظره ها
Germany
ناشناس
۱۵:۳۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
اینها مدعی بودند که احمدی نژاد با کمک رمالها کار میکند یعنی فرستادن موجود زنده به فضا رشد علمی در زمینه سلولهای بنیادی راه اندازی هزاران سانتریفوژ توزیع یارانه مسکن مهر و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
دولت چهار در صدی یعنی همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
خوب تو این 4 سال می گفتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
علی برکت ا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
ای خدا تو این دولت رمال هم میلیاردر شد جوان ایرانی بیکارتر .خدا به داد این ملت برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
یعنی اینم تقصیره دولت نهم و دهمه
آخرین اخبار