شیراز؛

توجه به ظرفیت اقتصادی عشایر

رئیس سازمان امور عشایر کشور گفت: نباید از ظرفیت اقتصادی عشایر غافل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ کرمعلی قندالی رئیس سازمان امور عشایر کشور در میان عشایر شهرستان سپیدان استان فارس با اشاره به ظرفیت اقتصادی عشایر در زمینه های مختلف گفت: ‌نباید از این توانمندی عشایر برای رونق اقتصاد کشور غافل شد.

 
وی با تقدیر از عشایری که برای جذب گردشگران و طبیعت گردان فعالیت دارند افزود:‌ بهترین نقاط برای طبیعت گردی و جذب توریسم، حوزه عشایری است که از این ظرفیت نباید غافل شد.
 
رئیس سازمان امور عشایر کشور با بیان اینکه در 3 سال گذشته 700 هزار تن علوفه مدت دار با اعتباری بالغ بر150  میلیارد تومان میان عشایر توزیع شده، تصریح کرد: پارسال برای نخستین بار  هزینه ای بالغ بر 100 میلیارد تومان با سود 4 درصد به صورت زنجیره ای به 15 هزار خانوار عشایری اختصاص یافت که امسال این اعتبار به 150 میلیارد تومان افزایش یافته است.   
 
قندالی با بیان اینکه در حوزه بهداشتی، فرهنگی، آموزشی طرح هایی پیش بینی شده که برای خرید محصولات، تشکل های مردمی باید وارد میدان شوند و ما  نیز از آنان حمایت کرده و مشکلی برای خرید دام نداریم و همه خسارت های بیمه ای نیز پرداخت شده و کسی در این زمینه طلبکار نیست.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار