چمران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کاندیداهای انتخابات فضا را احساسی نکنند/ نقد دولت های گذشته در حال حاضر فایده‌ای ندارد

رئیس شورای شهر اسلامی تهران گفت: باید کاندیداها به گونه ای رفتار کنند که مردم گیج نشوند، فضای انتخابات به سمت احساسی شدن پیش می رود در حالی که باید منطق حاکم شود.

"مهدی چمران" رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون تخریب هایی که کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری اخیرا علیه یکدیگر بکار گرفته اند، اظهار داشت: متاسفانه اخیرا شاهد  تخریب هایی از سوی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری بودیم که شایسته و مناسب نبود.
 
وی ادامه داد: یک کاندیدا می گوید اگر فلانی رئیس جمهور شود این کار را می کند و دیگری هم جوابش را می دهد چنین اظهاراتی فایده ای برای مردم و کشور ندارد یعنی برای چیزهایی که هنوز اتفاق نیفتاده و معلوم هم نیست اتفاق می افتاد یکدیگر را تخریب می کنند.
 
رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: در مناظره های انتخاباتی شاهد بودیم که کاندیداها برنامه های یکدیگر را که هنوز به مرحله عملی شدن نرسیده نقد می کردند به نظرم چنین نقدی درست نبود البته شاید به لحاظ تئوری بتوان نقد کرد اما به لحاظ عملی امکان ندارد چرا که هنوز آن برنامه وارد فاز اجرایی خود نشده است.
 
وی تصریح کرد: نقد دولت های گذشته در حال حاضر فایده ندارد چون آنان حضور ندارند که پاسخگو باشند باید کاندیداها به گونه ای رفتار کنند که مردم گیج نشوند فضای انتخابات به سمت احساسی شدن پیش می رود در حالی که باید منطق حاکم شود.
 
چمران خاطر نشان کرد: مناظره میان ترامپ و کلینتون را نگاه میکردم به خودم گفتم چرا در این حد به هم حمله می کنند در حال حاضر هم خودمان همینکار را می کنیم که بنده کاملا مخالف ایجاد چنین فضایی هستم.
 
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
نقد برای اینه که اقای فلانی تمام افراد دولت قبل از روحانی دوربرش رو گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
دولت یازدهم داره فضاسازی وایجاد التهاب میکنه
آخرین اخبار