اصفهان؛

نوجوانان کاشانی به جشنواره «ذهن خلاق» دعوت می شوند

جشنواره «ذهن خلاق» به مدت دو شب در پارک آیت الله مدنی(ره) کاشان برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، این جشنواره در شب های 21 و 22 اردیبهشت ماه جاری به مدت دو شب میزبان نوجوانان 10 تا 13 سال کاشانی و خانواده های آنان در پارک آیت الله مدنی(ره) کاشان است تا در محیطی پرنشاط و سرگرم کننده، لذت یک رقابت خلاقانه را تجربه کنند.

در این جشنواره هشت ایستگاه ساختنی ها، دورریختنی ها، بازی های فکری، آزمایشات علمی و خلاقانه، بازی های حرکتی و جنبشی، خلاقیت و دومینو، دوبله زنده فیلم مربوط به استراتژی ذهن خلاق و غرفه فروش بازی های فکری پیش بینی شده است که شرکت کنندگان می توانند با توجه به علاقه خود نسبت به انتخاب بخش موردنظرشان اقدام کنند.

کشف و شناسایی استعدادهای نوجوانان, همبستگی بیشتر بین افراد خانواده در راستای فرهنگ شهروندی، جایگزینی فضای مجازی با بازی های فکری و خلاقانه، تولید محتوای هنری، برگزاری جشنواره های فرهنگی هنری، فعال سازی برنامه های پارک ها، مدیریت اوقات فراغت و تنوع بخشی به فعالیت ها و تفریحات خانواده ها از جمله اهداف برگزاری این جشنواره به شماری می آید.

شایان ذکر است جشنواره ذهن خلاق با همکاری خانه فرهنگ علم و خلاقیت، اداره خانه های فرهنگ سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و گروه دوبلاژ بامبو برگزار می شود.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.