سنندج؛

اجرای طرح هر مسجد؛ آزادی یکی زندانی جرائم غیرعمد در کردستان

مدیرکل زندان‌های استان کردستان گفت: طرح «هر مسجد؛ آزادی یکی زندانی جرائم غیرعمد» در ایام ماه مبارک رمضان در مساجد استان اجرا می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان‌های استان کردستان در جلسه ستاد دیه استان کردستان که با حضور اعضای هیأت امنای این ستاد مردمی و سایر خیرین در محل اداره‌کل زندان‌های کردستان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: از ابتدای امسال تاکنون 15 زندانی جرائم غیرعمد از طریق ستاد مردمی دیه استان آزاد شده است.

وی با اشاره به دستور کار جلسه ستاد دیه کردستان گفت: امروز نیز پرونده 20 زندانی جرائم غیرعمد مورد بررسی و تدابیر لازم برای آزادی هرچه سریع‌تر آنان صورت می‌گیرد.

مدیرکل زندان‌های استان کردستان با اشاره به کارهای انجام شده در رابطه با اعطای تسهیلات کم‌بهره به زندانیان جرائم غیرعمد تصریح کرد: خوشبختانه از ابتدای امسال تاکنون چهار میلیارد و 740 میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه از طریق بانک‌های عامل به زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد استان پرداخت شده است.

در حال حاضر 270 زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های کردستان تحمل حبس می‌کنند و برای آزادی آنان از زندان مبلغی بالغ بر 20 میلیارد تومان نیاز است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.