سنندج؛

رونمایی ازکتاب "هیمالیا، میعاد سفید" در کردستان

کتاب "هیمالیا، میعاد سفید" نوشته‌ سیدواسع سیدموسوی (سمکو) با حضور جمعی از اصحاب فرهنگ و ورزش در سالن کانون کوه نوردان کردستان رونمایی شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛این آیین با حضور چهره‌های ورزشی و فرهنگی کردستان از جمله مربیان، پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی، هنرمندان، صاحبان قلم و نویسندگان نام آشنا در سالن کانون کوه نوردان کردستان برگزارشد.

سیدواسع سیدموسوی، نویسنده کتاب در این همایش با یاد از بزرگمرد کوهنوردی زنده یاد "محمد اوراز" و جایگاه وی در تاریخ کوهنوردی ایران به ویژه کردستان،به برخی ویژگی‌های کتاب از جمله شناساندن هرچه واضح‌تر هیمالیا و مقوله هیمالیانوردی به مخاطب و نشانه گذاری و نمودارهای مسیرهای صعود در اغلب قلل آن پرداخت وگفت: دلبستگی به مردم و شایستگی کردستان برای کسب موفقیت‌های هرچه بیشتر در عرصه کوه نوردی مشوق من برای چاپ کتاب بوده است.

همزمان با رونمایی از کتاب "هیمالیا میعاد سفید" تمبر اختصاصی که به همین عنوان و به سفارش کانون کوهنوردان تهیه شده بود رونمایی شد و پشکسوتان، مربیان و بزرگان فرهنگی حاضر در مراسم پای آن را به یادگار امضا کردند.

در پایان لوح تقدیر و هدایایی از طرف کانون کوهنوردان به جمشید خیرآبادی سرمربی تیم‌های ملی کشتی، انور دوله مه‌ره‌یی، رئیس فدراسیون کوهنوردی حکومت اقلیم کردستان، ناصر رحیمیان، سیدواسع سیدموسوی کوهنورد و نویسنده کتاب، رضا محمدبایزیدی و سالار سبحانی عضو تیم ملی امید کوهنوردی ایران اهدا شد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.