شیراز؛

كشف بیش از 390 كیلوگرم مواد مخدر

فرمانده نیروی انتظامی فارس از كشف 392 كیلو گرم مواد مخدر در فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: مأموران انتظامی شهرستان جهرم مطلع شدند یك دستگاه پژو 405 قصد انتقال یك محموله مواد مخدر به شهرستان جهرم را دارد.

 
وی ادامه داد: موضوع به صورت ویژه در دستور كار مأموران قرار گرفته و پس از انجام كارهای پلیسی، محل تردد خودرو به شهرستان جهرم شناسایی و مأموران به محل مذكور اعزام شدند.
 
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس افزود: در این راستا مأموران اقدام به ایست و بازرسی در محور مورد نظر كرده كه راننده خودرو به محض مشاهده ایست و بازرسی اقدام به فرار كرد.
 
سردار گودرزی با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، راننده، خودرو را رها و با توجه به كوهستانی بودن منطقه متواری شد تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو 230 كیلوگرم تریاك كشف شد.
 
این مقام انتظامی بیان کرد: در عملیاتی دیگر مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هنگام گشت زنی در محور سروستان - شیراز، به یک دستگاه خوردرو وانت بار مظنون و خودرو را برای بازرسی متوقف كردند.
 
سردار گودرزی افزود: در بازرسی از این خودرو 162 كیلوگرم حشیش كه به طرز ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود کشف و یك نفر متهم دستگیر شد.

انتهای پیام/ن



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار