قزوین؛

توصیه دادستان قزوین به نامزدهای انتخابات شوراها

دادستان عمومی و انقلاب قزوین همزمان با آغاز تبلیغات ، به ستادهای انتخاباتی هشدار داد : در نقاط پر تردد ترافیک ایجاد نکنند در غیر این صورت با آنها قانونی برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام صادقی نیارکی درباره اسراف در انجام تبلیغات از سوی نامزدها نیزگفت : هیچ کس حق ندارد از اموال و امکانات دولتی برای تبلیغات در زمینه انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها استفاده کند بنابراین استفاده از اموال عمومی در امر تبلیغات هم جرم و هم خلاف قانون است.
 
توصیه دادستان به داوطلبان انتخابات شوراها 

وی از رصد فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از سوی دادستانی و سایر ضابطین خبر داد و گفت : کنترل و رصد فضاهای مجازی از اقداماتی است که بطور دقیق و روزانه انجام می شود ، هر چند خود نامزدها نیز باید آن را مدیریت کنند تا از درج مطالب غیر واقعی توسط طرفداران و حامیانشان جلوگیری شود.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین تمکین به قانون را از سوی نامزدهای پنجمین دوره شورای شهر ضروری دانست و گفت : اگر تمکین به قانون در بین افراد وجود نداشته باشد ناگزیر مجبور به تشکیل پرونده قضایی هستیم.

این مقام قضایی گفت: نامزدهای شوراهای شهر و روستا وعده‌های فراقانونی و دست نیافتنی به مردم ندهند زیرا این مساله باعث بی‌اعتمادی مردم می‌شود.

عضو شورای مسولان قضایی استان به برخی دیوارنویسی ها به نفع نامزدهای انتخابات شوراهای شهری اشاره کرد و به نامزدهای انتخاباتی توصیه کرد که مبلمان شهری را با تبلیغات غیراصولی آلوده و به آن هزینه و خسارت وارد نکنند.

حجت الاسلام صادقی نیارکی در ادامه با اشاره به پخش موسیقی در ستادهای انتخاباتی ، از حامیان خواست تا با مراعات حال همسایگان و شهروندان از ایجاد آلودگی صوتی با استفاده از سیستم های صوتی خودداری کنند.

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

 انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار