بازیکن تیم فوتبال نفت تهران گفت: لطف خدا بود که موفق شدم پنالتی مدافع تراکتورسازی را دفع کنم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ میلاد فراهانی دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران پس از قهرمانی تیمش در جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر که امروز توانستیم بدرخشیم و مزد زحمات یک ساله‌مان را بگیریم.

بازیکن تیم فوتبال نفت تهران در خصوص پنالتی که در این دیدار مهار کرد، گفت: واقعاً لطف خدا بود، ما در تمرینات زیر نظر بهزاد غلامپور، روی این ضربات زیاد کار می‌کنیم و امروز نتیجه‌اش را دیدیم. غلامپور به دلش افتاده بود که من این پنالتی را می‌گیرم.

دروازه‌بان تیم نفت تهران درباره خداحافظی علی دایی از شاگردانش افزود: قطعاً با این شرایط، نه دایی، بلکه هیچ‌کس در تیم نمی‌ماند. من قبلاً هم گفته بودم که اسم تیم ما، تیم نفت نیست، بلکه تیم علی دایی است. در واقع امروز تیم دایی بود که قهرمان شد، چراکه او به تنهایی همه مشکلات تیم را حل کرد.

فراهانی اضافه کرد: تصمیمی برای ماندن در تیم نفت ندارم، چرا که ما 65 درصد پول‌مان را نگرفته‌ایم و خدا را شکر که توانستیم مزد زحمات‌مان را با قهرمانی بگیریم.

وی در پایان در خصوص عدم شرکت مسئولان تیم نفت در جشن قهرمانی خاطر نشان کرد: اول فصل اطراف تیم ما خیلی شلوغ بود، اما امروز هیچ‌کس کنار تیم‌ ما نیست. علی دایی به تنهایی مشکلات را به گردن گرفت و پیگیر کار تک‌تک بازیکنان بود. الان هم می‌دانیم که به پول خود نخواهیم رسید و باید شکایت کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار