نصب ۸۰۰ بنر تبلیغاتی در سطح شهر ارومیه برای انتخابات

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه اعلام کرد: بنرهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دوره پنجم شورای اسلامی شهر در ۸۰۰ نقطه شهر نصب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ناصر رکاب، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه، با بیان اینکه فضای تبلیغاتی لازم برای انتخابات ۲۹ اردیبهشت فراهم شده گفت: ۲۰۰ بنر تبلیغاتی رول اسکرین درابعاد ۵ * ۳ در سطح شهر ارومیه برای تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها تهیه و نصب شده است.

وی با بیان اینکه سازهای تبلیغاتی ده روزه برابر ضوابط فرماندری و وزارت کشور در اختیار کاندیداد‌ها است، گفت: در حدود ۶۰۰ عدد سازه تبلیغاتی برای تبلیغات شورای شهر تهیه و نصب شده است وهمچنین تلویزیون شهری نیز برابر اعلام فرمانداری جهت استفاده بلامانع است.

رکاب با بیان اینکه هواداران و نمایندگان کاندیدهای انتخاباتی با نصب بنر‌ها و پوستر‌های تبیلغاتی غیر قانونی باعث نازیبایی چهره شهر و نارضایتی شهروندان می‌شوند، گفت: از نمایندگان و هواداران کاندیداد‌ها درخواست می‌شود که تبلیغات کاندیدادهای مورد نظر خود را در محل ها‌ی تعیین شده از طرف شهرداری و فرمانداری نصب کنند.

وی بیان کرد: در اولین روز آغاز زمان تبلیغات پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر خسارتی در حدود یک میلیارد تومان به مبلمان شهری با نصب پوستر و تخریب آسفالت به معابر عمومی شهری وارد شده که ضمن پیگیرد قانونی اعلام می‌شود در صورت مشاهده و تکرار تخلفات برابر قانون با متخلفان برخورد می‌شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه با یادآوری اینکه نصب غیر قانونی پوسترهای انتخاباتی در دیوار و جدوال معابر شهر منجر به زشتی منظر شهری و تحمیل هزینه‌های گزاف برای امحا‌ی پوستر‌ها تبلیغاتی برای مدیریت شهری می‌شود، گفت: در صورت نصب اقلام تبلیغاتی غیرقانونی با افراد متخلف برخورد خواهد شد.

گفتنی است؛ دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.