بابک کریمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

جوان برای پرورش استعدادش نیازمند حمایت است

جوانان نیازمند کمک و حمایت ما هستند تا به موفقیت برسند و ما کسانی هستیم که باید به آن‌ها بها بدهیم.

بابک کریمی بازیگر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نمایش «دن کیشوت» گفت: من بسیار این نمایش را دوست داشتم چرا که بازی خیلی خوبی داشت و تمام صحنه را کنترل می‌کرد و حسی که در آخر به مخاطب می‌رساند، بسیار خوب بود.

وی پیرامون جایگاه حوزه تئاتر در کشور ما و اهمیت دادن به این هنر ارزشمند، اظهار داشت: در حال حاضر، جو تئاتر در کشور ما فوق‌العاده است و یکی از کشورهایی است که در حوزه تئاتر فعال است ولی متأسفانه این باعث ناراحتی است که فقط در تهران تئاتر ارائه می‌شود و کاش حداقل تعدادی از این تئاترهایی که در تهران اجرا می‌شد به شهرستان‌ها انتقال پیدا می‌کرد ولی در حال حاضر تئاتر کشور در وضعیت طلایی قرار دارد.

کریمی  در خصوص اهمیت دادن به جوانان برای تولید تئاتر و حمایت کردن از آن‌ها، تصریح کرد: موفق بودن جوانان، بستگی به استعداد آن‌ها دارد و ما باید به آن‌ها بسیار بها بدهیم وگرنه؛ چرا بچه به دنیا می‌آوریم آن‌ها را به مدرسه می‌فرستیم؟! 

بابک کریمی در پایان در خصوص تاثیر حضور بازیگران چهره در تقویت یک تئاتر و فروش بلیت بیان کرد: ما سعی می‌کنیم، یک کمکی به دوستانی که تازه کار هستند و کسی آن‌ها را نمی‌شناسد کرده باشیم و دیگر اینکه ما شناخته شده هستیم و مردم ما را بهتر می‌شناسند و ما از این طریق، به آن‌ها کمک می‌کنیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار