ورود مدعی العموم به ماجرای تنبیه بدنی ۴ دانش آموز

درپی انتشار خبری مبنی بر تنبیه بدنی ۴ دانش آموز در هنرستانی در اردبیل دادستان مرکز این استان از احضار معلم خاطی به دادسرا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ در روزهای مصادف با هفته معلم متاسفانه خبر تنبیه  ۴ دانش آموز در هنرستانی در اردبیل از سوی رسانه‌ها منعکس شد که به دلیل برخورد این معلم با دانش آموزان ۲ نفر از آن‌ها آسیب دیده و به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند.

پس از این حادثه بود که علیرغم بررسی این موضوع در اداره بازرسی آموزش و پرورش استان اردبیل، دادستان هم به عنوان مدعی العموم به موضوع ورود پیدا کرد تا زوایای مختلف این ماجرا مشخص شود.

قاضی عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از احضار معلم خاطی به دادسرا خبر داد و تصریح کرد: این معلم صبح امروز به دادسرا احضار شد.

وی خاطرنشان کرد: با اخذ شکایات خانواده دانش آموزان پرونده قضایی در این زمینه تشکیل و موضوع با قاطعیت مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

منبع:میزان

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
علی
۱۰:۰۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام
مشکلاتی که باعث میشود معلم کنترل خود را از دهد :
1 - عدم وجود امکانات فنی در هنرستانها و تئوری شدن دروس ودر نتیجه شلوغ کردن و بی نظمی دانش آموزان
2 - عدم برخورد مدیران و والدین با دانش آموزان بی نظم و بی ادب
3- آوردن موبایل به کلاس توسط دانش آموزان وایجاد جو غیر اخلاقی در کلاس و عدم کنترل و برخورد نامناسب اولیا ومربیان با این مسئله ودر نتیجه خارج شدن کنترل کلاس از دست معلم
بنابراین به همکاران عزیز که سعه صدر یا تجربه کافی در برخورد با این مسائل را ندارند(که از 20میلیون دانش آموز سالی شاید 100 نفر نشود) پیشنهاد میکنم دانش آموز را از کلاس اخراج کنند بگذارید مدیران بگویند این معلم کلاس داری بلد نیست حتی تنبیه شفاهی هم نکنید