فومنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

کاندیدا‌ها نباید برای دستیابی به قدرت دست به تخریب یکدیگر می‌زدند/باید از مردم عذر خواهی کنند

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات گفت:مساله ای که درمناظره دیشب به وضوح دیده شد عدم رعایت اخلاق سیاسی است.

حجت الاسلام محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار  انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان ؛پیرامون مناظره نهایی و فضای حاکم بر آن اظهار داشت :مساله ای که درمناظره دیشب به وضوح دیده شد عدم رعایت اخلاق سیاسی است و کاندیداها نباید برای دستیابی به قدرت دست به تخریب یکدیگر می زدند.

وی افزود:فضای ماظره پایانی به شدت مسموم بوده و من نگران آن هستم که اعتماد مردم نسبت به کاندیداها از بین رفته باشد لذا کاندیداها باید از مردم عذر خواهی کنند .


فومنی تصریح کرد:کاندیداها چگونه توانستند در مقابل چشمهای مردم و در رسانه ملی به تخریب و با آبروی یکدیگر بازی کنند و گویا مساله ای که در مناظره پایانی گم شد نام مردم بود لذا تاکید می کنم که کاندیداها باید از مردم عذر خواهی کنند چرا که به اعتقاد من این مناظره هیچگونه تاثیر مثبتی را  نتوانست بر مردم بگذارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۲۲:۳۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
فقط آقای رئیسی موازین اخلاقی رو رعایت کردند.رأی ما فقط آقای رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
بله اقایان قالیباف و رییسی باید عذر خواهی کنند که باتخریب میخاستن خودشون رو بالا بکشن و روحانی و جهانگیری فقط جوابشون رو دادند
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۰۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
مشتی ، تنها کسی که علی رغم داشتن سند و مدرک بر علیه آقایان جهانگیری و روحانی مغلطه گری نکرد و موازین اخلاقی رو رعایت کرد آقای رئیسی بود قالیباف هم فقط از حقوق مردم دفاع کرد و این دو نفر که شما طرفدارشونی به همه چیز دست زدند تا عملکردشون را رو نکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
من که از این کاندیداها ناامید شدم!
آخرین اخبار