یزد؛

فردا آغاز ثبت نام در کاروان های حج تمتع استان یزد

ثبت نام در کاروان های حج تمتع استان یزد از فردا 24 اردیبهشت آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ علی اصغر شریفی مدیر حج و زیارت استان یزد از آغاز ثبت نام در کاروان های حج تمتع از ساعت 9 صبح روز یکشنبه 24اردیبهشت به مدت 5 روز در این استان خبر داد.

شریفی  افزود: متقاضیان می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به 14دفاتر ثبت نامی کاروان های مجاز در زمان مقرر، به ثبت نام غیرحضوری الکترونیکی با مراجعه به نشانی اینترنتی https://haj96.haj.ir در کاروان های سراسر استان اقدام کنند.

این مسئول تصریح کرد: کلیه دارندگان اسناد ودیعه گذاری حج تمتع تا پایان مورخ 30‏/08‏/85. از ساعت 9 صبح روز شنبه 30‏/02‏/96 تا تکمیل ظرفیت کاروان های دارای ظرفیت خالی می توانند کاروان مورد نظر را انتخاب و اقدام به ثبت نام کنند.

مدیر حج زیارت استان یزد با بیان اینکه تاکنون در سطح استان یزد بیش از یکهزار و 500 نفر از متقاضیان برای ثبت نام به بانکها مراجعه و ثبت نام اولیه را انجام داده اند خاطرنشان کرد: امسال 2هزار و 200 نفر یزدی درقالب 14کاروان به حج تمتع اعزام شوند.

طبق توافق به عمل آمده میان سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران و کشور عربستان، امسال حدود 86 هزار زائر ایرانی به تدریج از دهم مرداد عازم حج تمتع خواهند شد.

دفاتر مجاز زیارتی در سراسر استان یزد آماده پاسخگویی به مراجعان هستند.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار