در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

واکنش جهانگیری به شکایت قالیباف

جهانگیری به شکایت قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

طی هفته جاری ائتلاف صورت می‌گیرد/در صورت روی کار آمدن دولت فعلی همچنان از صدا و سیما حمایت خواهیم کردبه گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشکاه خبرنگاران جوان؛  اسحاق جهانگیری صبح امروز پس از ضبط برنامه تلویزیونی خود در ساختمان سیمای جمهوری اسلامی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه اگر رئیس جمهور نشوید حاضرید به رئیس جمهور بعدی کمک کنید، گفت:‌ هرکس که رئیس جمهور شود او را کمک خواهم کرد زیرا ما می‌خواهیم کشور را رشد دهیم و مهم این است که آقایان چقدر کمک بخواهند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه در خصوص جزئیات ائتلافی که روز گذشته نسبت به شکل‌گیری آن اظهاراتی کرده بود، بیان داشت: در این هفته این اتفاق رخ می‌دهد.

وی تصریح کرد: در صورت روی کار آمدن دولت فعلی همچنان از صدا و سیما حمایت خواهیم کرد.

جهانگیری در خصوص احتمال افزایش یارانه‌ها برای طبقات ضعیف جامعه گفت:‌ ما چند برنامه برای طبقات نیازمندی که نیاز به حمایت مالی دارند تهیه کرده‌ایم، از اول امسال هم شروع کرده‌‌ایم و اینکه اعلام شد میزان دریافتی فردی که تحت پوشش کمیته امداد هست تا چهار برابر افزایش پیدا کرده از جمله سیاست‌هایی بود که تهیه شده بود و اجرا شد.

وی این دسته از افراد را شاخص خواند و تأکید کرد: این موضوع به این معنی است که نباید کسی در ایران وجود داشته باشد که کمتر از این میزان دریافتی داشته باشد.

جهانگیری با بیان اینکه اگر کسی هم از کمیته امداد و هم از طریق یارانه‌ها پول دریافت کند مبلغ آن به حدود 600 هزار تومان خواهد رسید، بیان داشت:‌ این به این معنی است که دیگر کسی نباید در ایران وجود داشته باشد که فقیر باشد و اگر درآمدش از این کمتر باشد باید به یکی از مراکز مراجعه کند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ای که برای دولت دوازدهم تهیه کرده‌ایم برای همه ملت ایران است، هیچ ایرانی نباید از آن حداقلی که می‌تواند زندگی کند محروم شود و به همین دلیل اگر این طرح را به صورت کامل اجرا کنیم هیچ نقطه‌ای از ایران کسی سر گرسنه بر بالین نخواهد گذاشت، هیچ کودک کاری را نخواهیم دید.
 
جهانگیری تصریح کرد: گام اول این طرح‌ها برداشته شده است و ما از مردمی که اعلام کردند یارانه نمی‌خواهیم متشکر هستیم زیرا کار جوانمردانه‌ای کرده‌اند و ما می‌توانیم با این روش بدون گران کردن حامل‌های انرژی و یا دیگر روش‌ها یارانه این گروه‌ها را ادامه می‌دهیم.

وی در پایان در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه واکنش شما به شکایت آقای قالیباف چیست، گفت: سنگ مفت، گنجشک مفت! شکایت کند! از آقای قالیباف هیچ انتظار نداشتیم که اینطور حاضر شود.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.