غایب بزرگ پرسپولیس برابر لخویا

کامیابی نیا هافبک دفاعی پرسپولیس امروز کتف آسیب دیده خود را جراحی می کند.

کتف آسیب دیده کامیابی نیا جراحی می شود/ دوری دو ماهه کامیابی نیا از فوتبالبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ کمال کامیابی نیا از ناحیه شانه دچار آسیب دیدگی شده بود امروز با نظر پزشک کتف آسیب دیده اش را به زیر تیغ جراحی می سپارد.

کامیابی نیا در بازی با الوحده امارات هم با کتف آسیب دیده بازی کرد اما با تلاش های پزشکان هنوز هم از ناحیه کتف مصدوم است و قادر به همراهی تیمش برابر لخویای قطر نیست. 

فیزیوتراپ تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هافبک دفاعی سرخپوشان که در هفته های اخیر دچار آسیب دیدگی از ناحیه شانه شده بود، پس از بررسی های مختلف با نظر پزشک جراح متخصص ظهر امروز یک شنبه تحت عمل جراحی قرار می گیرد.

میثم علیپور بیان کرد: کمال کامیابی نیا در چند بازی اخیر از ناحیه مفصل شانه راست دچار در رفتگی های مکرر شد. بر همین اساس اقدامات تشخیصی زیر نظر پزشک متخصص انجام شد که نتیجه آن لزوم انجام عمل جراحی بود.

وی ادامه داد: آسیب دیدگی کامیابی نیا از همان نوعی است که احمد نوراللهی با آن مواجه بود و عمل جراحی او را هم حمید رضا اصلانی بر عهده دارند که فوق تخصص جراحی شانه هستند.

عضوگروه پزشکی پرسپولیس خاطر نشان کرد: جراحی ساعت 12 ظهر امروز یک شنبه در بیمارستان بهمن انجام خواهد شد که پیش بینی می شود طول دوره درمان حدود دو ماه به طول بینجامد. البته یکسری حرکات تمرینی که به ناحیه شانه فشار وارد نسازد زودتر از این زمان آغاز خواهد شد

محسن ربیع خواه و شهاب کرمی گزینه های جایگزینی برانکو برای پست هافبک دفاعی هستند و باید دید برانکو از کدامیک در بازی برابر لخویای قطر استفاده می کند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار