یزد؛

راه اندازی نخستین کارگاه تیرسازی مدرن

نخستین کارگاه تیرسازی مدرن با قابلیت تولید پایه های بتونی گرد دراستان یزد راه اندازی شد.

 ناصر مدیری، مدیر اجرایی پروژه های عمرانی شرکت توزیع نیروی برق استان درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛گفت :یکی از ویژگی های بارز این کارگاه ، استفاده از لوازم بومی و داخلی در ساخت تجهیزات مورد نیاز است که توسط صاحب کارگاه به بهره برداری رسبده است.

مدیری افزود: این کارگاه تیرسازی که در گذشته پایه های بتونی نوعh را تولید می کرد، در آباده استان فارس و بیرجند استان خراسان جنوبی کارگاه مشابه دیگری را احداث کرده است.

وی اشتغال زایی وبی نیازی از پایه های بتونی استان های همجوار در تهیه پایه های گرد پروزه ها را از اهداف بهره برداری  این کارگاه برشمرد.

مدیر اجرایی پروژه های عمرانی شرکت توزیع نیروی برق استان تولید 15 اصله پایه بتونی گرد در روز و افزایش این میزان در آینده نزدیک را مورد اشاره قرار داد و متذکر شد : پیش تر برای تامین پایه های بتونی گرد نیازمند خرید تیر برق از کارگاه های تیرسازی مشهد و اصفهان بوده ایم.

مدیر اجرایی پروژه های عمرانی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد یادآور شد : کارگاه تیرسازی مدرن دیگری با استفاده از تکنولوژی و ساخت لوازم بومی تا پایان اردیبهشت ماه در یزد به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسدی
۰۰:۴۶ ۱۲ آبان ۱۳۹۹
لطف میکنین قیمت تیربرق رو برای ما ارسال کنید ممنون میشم موردتائیدمنطقه هست
آخرین اخبار