کرمان؛

انهدام باند شرور و مسلح در عنبراباد

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد از دستگیری باند شرور و مسلح توسط ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سرهنگ محمود بیدشکی گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان در راستای برخورد با جرایم خشن، با یک سری اقدامات اطلاعاتی و فنی مخفیگاه اعضای باندی را که در سطح شهرستان بخش جهاد آباد اقدام به تیراندازی‌های ایذایی، سرقت‌های مسلحانه و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان در حوزه استحفاظی می نمودند، شناسایی کردند.
وی افزود: با تحقیقات گسترده، انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی سرکرده این باند شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر و به مقر پلیس امنیت عمومی منتقل شد.
وی تصریح کرد: در ادامه بر اساس اعترافات متهم، پنج نفر دیگر از همدستانش با هویت‌های معلوم نیز شناسایی شدند، لذا پس از اخذ مجوز قضائی طی چند عملیات ضربتی جداگانه و هم زمان نسبت به دستگیری متهمان اقدام شد و متهمین پس از مقاومت بسیار در نهایت تسلیم پلیس شدند.
این مقام انتظامی افزود:پس از انهدام این باند شش نفره و دستگیری کلیه اعضاء آن، با انجام تحقیقات و بازجویی‌های فنی و گسترده عرصه بر آنها تنگ شد و در این راستا، چهار قبضه سلاح جنگی و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز از متهمین کشف و تحقیقات از شرورین در خصوص سایر جرائم ارتکابی ادامه دارد.
متهمین دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار