اصفهان؛

هفته فرهنگی برای نخستین بار در گلپایگان برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان گفت: هفته فرهنگی این شهرستان از ۲۵ تا ۳۱ اردیبهشت ماه جاری تعیین شده و در این مدت برنامه های متعددی برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هادی بیانی  اظهارداشت: این رویداد فرهنگی برای نخستین سال و با هدف معرفی توانمندی و جذابیت‌های شهرستان برگزار می‌شود.

وی گفت: ۲۵ اردیبهشت ماه به عنوان نخستین روز هفته فرهنگی گلپایگان با هدف گرامی‌داشت علما و مفاخر ویژه برنامه ای در مسجد حجت الاسلام برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان افزود: برگزاری محفل شعر با شعرخوانی شاعران  در روز ۲۶ اردیبهشت ماه در مکان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان همزمان به نماز مغرب و عشا از دیگر برنامه‌های هفته فرهنگی شهرستان است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه صنایع دستی با هدف معرفی توانمدی‌های هنرمندان  از ۲۵ تا ۳۱ اردیبهشت ماه در محل ارگ تاریخی گوگد برپا خواهد شد، افزود: این نمایشگاه صبح  از ۹ساعت  تا ۱۲ و عصر از ساعت ۱۶ تا ۱۹ برای بازدید عموم دائر است.

بیاتی بیان داشت: هفته فرهنگی شهرستان‌ فرصت مناسبی برای معرفی و شناساندن جایگاه فرهنگی و هنری  که باید از این فرصت نهایت بهره را برد.

وی گفت: هفته فرهنگی شهرستان با همکاری فرمانداری، نیروی انتظامی، شهرداری و شورای شهر، میراث فرهنگی و صنایع دستی، اوقاف و امورخیریه برگزار می‌شود.

 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.