لیندسی گراهام: ترامپ حتی زمانی که خواب هستم هم با من تماس می‌گیرد

عضو جمهوری‌خواه مجلس سنای آمریکا در کنوانسیون کارولینای جنوبی به روابط نزدیک خود با دونالد ترامپ اشاره کرد.

لیندسی گراهام: ترامپ حتی زمانی که خواب هستم هم با من تماس می‌گیرد
به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل؛ "لیندسی گراهام"، عضو مجلس سنای آمریکا در کنوانسیون جمهوری خواهان در کارولینای جنوبی، ضمن تمجید از عزم و اخلاق کاری "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا به شوخی گفت: «رئیس جمهور حتی زمانی که خواب هستم هم با من تماس می‌گیرد.»

وی اظهار داشت: «آنچه که من درباره رئیس جمهور می دانم این است که او شخصی کنجکاو است؛ او مدام سوال می‌پرسد و کاملا نترس است. او حتی وقتی که خواب هستم هم به من زنگ می‌زند. از این که شماره تلفنم را به او داده ام خوشحالم، ولی کاش رئیس جمهور کمی بیشتر می‌خوابید.»

گراهام ضمن حمایت از ترامپ در برابر انتقادات اخیر ادامه داد: برخلاف روسای جمهور پیشین، رئیس جمهور به شدت تحت محاصره است. آن‌ها باور می‌کردند او در انتخابات پیروز شود، ولی من مطمئن بودم. اجازه دهید بگویم که ما رئیس جمهوری داریم که به درستی از کشور محافظت می‌کند.»

در انتخابات سال ۲۰۱۶، گراهام به واسطه روابط پنهانی ترامپ با روسیه به یکی از منتقدان او تبدیل شده بود، ولی بار ورود ترامپ به کاخ سفید این رابطه بهبود یافت و گراهام به یکی از حامیان سیاستهای رئیس جمهور آمریکا تبدیل شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار