گرامی‌مقدم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

امیدواریم همه اصلاح‌طلبان از لیست شورای عالی حمایت کنند

عضو حزب اعتماد ملی در مورد انتقادات اخیر از لیست اصلاح‌طلبان برای انتخابات شورای شهر گفت:انتقاد از همه لیست‌ها وجود دارد اما امیدواریم همه اصلاح‌طلبان از لیست شورای عالی حمایت کنند.

اسماعیل گرامی‌مقدم عضو حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد انتقادات اخیر از لیست اصلاح‌طلبان برای انتخابات شورای شهر گفت: لیستی که شورای عالی سیاست گذاری اعلام کرده لیستی‌است که بر اساس 9 تخصص و بر اساس رای گیری انتخاب شده است.
 
وی افزود: اصلاح‌طلبان به دلیل اینکه تمایل دارند تنها از یک لیست حمایت کنند از لیست شورای عالی حمایت خواهند کرد وبسیاری از شخصیت‌هایی که شاخص بودند و در لیست قرار نگرفتند استعفا دادند و به نظر اصلاح‌طلبان از این لیست حمایت خواهند کرد.
 
گرامی‌مقدم پیرامون ارائه لیست‌های متفاوت توسط اصلاح‌طلبان برای انتخابات شورای شهر گفت: در این مورد اکنون اظهار نظر نمی‌کنم اما امیدواریم که همه اصلاح‌طلبان از لیست شورای عالی حمایت کنند.
 
عضو حزب اعتماد ملی در مورد انتقاد اخیر منتجب‌نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی از لیست شورای عالی سیاست گذاری اظهار داشت: انتقاد کردن از همه لیست‌ها ممکن است وجود داشت باشد و با توجه به مصوبه عالی شورای سیاست گذاری این لیست را قابل دفاع می‌دانم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار