ساری؛

برگزاری جشنواره مطبوعات در مازندران

جشنواره مطبوعات مازندران در ٨ محور اصلی ، ١٠بخش و بخش ویژه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، زارع معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد همدلی و همزبانی بین اهالی مطبوعات، اصحاب رسانه و مسئولان استان، ارتقای محتوا و کیفیت کار و پیشرفت اصحاب قلم، ایجاد رقابت مثبت و افزایش انگیزه و خلاقیت رسانه ها، توسعه ظرفیت های موجود مطبوعات، شناسایی نقاط قوت و ضعف رسانه ای استان برشمرد.

وی افزود: این جشنواره در ٨ محور اصلی ، ١٠بخش و بخش ویژه برگزار می شود که در بخش اصلی برای هر رشته سه اثر برگزیده و در بخش ویژه برای هر دو موضوع ٦ نفرمعرفی خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: وی با اشاره به بخش‌های مختلف جشنواره که با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد مازندران و خانه مطبوعات استان، برگزار می‌شود، گفت: گزارش، مقاله، سرمقاله، یادداشت، تیتر، خبر، مصاحبه، عکس، طنز اجتماعی، طراحی و صفحه‌آرایی و کاریکاتور، بخش‌های مختلف جشنواره را تشکیل می‌دهد.

زارع با بیان اینکه آثار جشنواره از طریق سایت pressfestival.ir پذیرش و به صورت زیرپورتال و با پیشوند نام استان، تنظیم و به صورت کامل در فراخوان منتشر می‌شود، افزود: آثاری در جشنواره شرکت داده می‌شود که در فاصله زمانی ١٥خرداد ٩٥ تا ١٥خرداد ٩٦ در یکی از سرپرستی‌های نشریات سراسری، نشریات استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه خبری استان منتشر شده باشد.

دبیر جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی مازندران با اشاره به اینکه هر متقاضی می‌تواند در دو بخش شرکت کرده و در هر بخش سه اثر ارائه کند، گفت: در صورت ارسال آثار بیشتر، دبیرخانه جشنواره آثار دریافتی را به صورت تصادفی انتخاب و بقیه را حذف می‌کند.

انتهای پیام/آ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار